esmaspäev, november 30, 2009

akronüüm, vabaduse eufooria ja ...

Hehhee, nalja tahate teada?! Ma lugesin just ühe eesti-vene keelekontaktide teemalise doktoritöö abstracti, ja vaatamata sellele, et esimene lause on "The thesis presents a study on Russian-Estonian code-switching (CS) from the perspective of bilingual language use and change." lugesin ma järgmisel korral CS ikkagi mõttes kui couchsurfing. Njaa, eks igaühele on teatud tähekombinatsioonid oma tähendustega:P

Nii ülihea on see tunne, kui mingi nõme ja nädalaid stressi tekitanud asi saab lõpuks kaelast ära!:D Siuke piiritu vabaduse tunne. Ja sellega kaasnev eufooria;) Ja inimeste rõõmsakstegevalt toredad kirjad ja toetavad sõnad... Ja kui sellega kaasneb veel üksi kodus viibimine (teadmisega, et korterinaaber enne hommikut kindlasti ei tule), siis... ma loodan, et alumised naabrid mu trampimise ja kolina pärast magamata kujul hommikul tööle ei pidanud minema... :D Ja et neile mu muusikavalik sobis.. Kusjuures, polegi hullu, et mul seekord tantsuvõistlused nägemata jäid-õhtu lõppes ikka suht samamoodi nagu eelmiste võistluste järel koju jõudeski.
Kas on võimalik, et üks laulja on justkui ühe linna kehastus? Ei, see sai nüüd halvasti.. ma mõtlen, et see tunne, mis teda kuulates tekib, on identne sellega, mille tekitab ühes linnas viibimine.

Ah, ma lähen nüüd söön oma pajaroa ära:) Kõht korisebki juba. Täna tundub olevat umbes selline päev, nagu ma ükskord kirjeldasin. Selline, mida ma igatsen. Et tuled töölt koju ja kõik on nagu enam-vähem tehtud, ja siis saad mõnusasti süüa ja raamatut lugeda. Nämmmm.. Ma tean, et see kõik on ainult mõtlemise küsimus. Sest hetkel, kui kõik tegelikult tehtud on...pole reaalsuses enam midagi.

Kommentaare ei ole: