reede, november 27, 2009

viu-prõmm-pauhti

Olen täielikult kaotanud oma võime öösel üleval püsida ja midagi efektiivselt teha. Ma väsin juba poole päeva ajal ära ja vajun pärast koolist jõudmist unne. Et siis ärgates küll jälle midagi asjalikumat teha, aga siiski... magamise pealt saaks ju aega kokku hoida.
Aga isegi "colorless green ideas sleep furiously", nii et miks siis inimesed ei võiks. Niisama magada, ma mõtlen, mitte furiously. Muidu tekivadki sellised olukorrad, et põrandal selili lesides läpakat alumist serva pidi kõhule toetades ja ühe käega ülemisest servast hoides tuleb idee käsi lahti lasta ja vaadata, mis suunas läpakas vajuma hakkab, kui üldse...

Aga viimase 2 ja poole tunniga olen päris hea posu artikleid jõudnud läbi lugeda. Nii mõnigi oli ideid tekitav (ja neid mitte magamaajav:P) ja vajaks edasist uurimist. Eriti üks Norra oma, kus väideti, et norrakate hea inglise keele oskus on vaid näiline ja tegelikult on neil suuri probleeme akadeemiliselt inglise keeles hakkama saamisega. Aga et see töö oli nagunii 2,5 korda mahukam kui mul praegu konkreetse aine jaoks vaja, siis jätsin lõpust osa lugemata ja keskendusin lühematele. Aga need on millegipärast tunduvalt jamamad. Kuigi arusaadav, ega 10 leheküljega ei saagi ühtki teemat korralikult käsitleda ju. Või noh, lugedes tundub nii, kirjutades, et kaks lehekülge on piisav küll:P

Ai..ma peaks vist oma seljaga arsti juurde minema.. Nagu ka kõigi nende teiste kaebustega(kummaline kohe, kui haige ja vigane ma viimasel ajal olen), aga... ega see vist normaalne pole, et köhides selgroo kaelast natuke allapoole jäävasse osasse valu lööb, või kuidas? Lisaks sellele koguaeg olevale..

Kommentaare ei ole: