esmaspäev, november 23, 2009

rõngad

Ma tunnen end jätkuvalt teovõimetuna.. Olen alates kolmapäevast ära teinud vaid paar tühist asja ja enamuse ajast maganud, köhinud, lösutanud ja vett keetnud. Üks öö sai vähemalt juttu aetud ja filme vaadatud, midagi asjalikumat vahelduseks:P Ma ei suuda end kuidagi kokku võtta. Nii lihtne on endale väita, et sa oled haige ja pead oma energia kulutama terveks saamisele. Et polegi vaja muud teha. Aga who's going to buy it!!??
Hakkab juba tragikoomiliseks muutuma, kuidas ma üritan ja üritan endale kahte kümnelehelist erineva vaatenurgaga aga sama teemakäsitlusega artiklit leida, et saaks ometi neist kokkuvõtted teha jms ja varsti ka esitluse, aga ma lihtsalt ei suuda. Ükski teema pole piisavalt hea. Piisavalt huvitav mulle ja tulevastele kuulajatele. Piisavalt hariv ja keeruline, samas lihtsasti arusaadav ja omaksvõetav. Piisavalt teaduslik. Paraja mahuga. Viimased otsingud on mu viinud selleni, et võtaksin juba ükskõik millise esimesena ettejuhtuva, aga aju on tühi ning ühtki teemat ei tule pähe. Ja siis lihtsalt polegi ühtegi artiklit, mida netist tasuta kätte saaks. Täiesti totter tunne. Kui tore.
Eks ma siis lähen nüüd kuulama, mis seal ettekandes täpselt olema peab..jehhuu.

Kommentaare ei ole: