esmaspäev, veebruar 22, 2010

You might have what it takes, Chippewa girl, but ...

Täna polnud ilmselgelt minu päev (mitte, et mõni üldse oleks, aga..). Sai nö ametlikult selgeks, et ma pole tegelikult viimase kolme aastaga absoluutselt muutunud ja kõik vahepealne oli mingi hämar enesepetteudu. Ma olen ikka sama kuradi ARG! Ja see polnud rootsi keeles. Kuigi, jah, vihane olen ka. Aga mitte kellegi teise kui enda peale. Ja see kõik ajab üldse pikema ringiga koju tulema, selle Islandi pakkumise peale mõtlema ja Damien Rice'i kuulama ja ... šokolaadi sööma. Aga need meetmed ei paku isegi erilist lohutust, mis siis veel lahendusest rääkida.

Kui lahendamine juba teemaks on, siis teise vooru intervjuu ülesanded olid täitsa normaalsed. Eks igasugu põikpäiseid inimesi võib ju ette tulla.. Ma loll muidugi selle peale ei tulnud, et öelda, et ma jätakski sellised sinnapaika, kellele nii nõmedaid kliente vaja oleks! Sest noh, ma ju jätkan oma argpüksi taktikat ja loodan, et nad mind ei taha. Kui mina nemad oleksin, siis ma nende vastuste põhjal küll ennast tööle ei võtaks, aga... mis siis, kui teised veel hullemad on?

Ja ma vihkan seda, et väljas nii külm on (jah, Island oleks ikka hea mõte küll:P) ja ma vihkan seda, et nädalavahetusel sula pidi tulema ja... ma vihkan seda, et ma pole siiani öösel Šnellile uisutama jõudnud ja ma vihkan seda, et ma oma nimekirjadest midagi maha tõmmata pole saanud, ja ma vihkan seda, et selle vingumise ajal oleksin ma jõudnud mitmeid lehekülgi lugeda, ja ma vihkan seda, et alati, kui ma ometi kord otsustan, et võtan aega Jamie saate vaatamiseks, siis on selle asemel hoopis midagi muud, ja ma vihkan seda, et mul kõige tegemine nii kuradi kaua aega võtab, ja ma vihkan seda, kui keegi mulle seda ütleb, mida ma isegi tean, aga mille muutmisega ma lihtsalt hakkama ei saa, ja ma vihkan seda, et ma isegi siis närvi lähen, et jalad laua all tõmblevad, kui selleks isegi põhjust pole, ja ma vihkan seda, et mul lihtsalt ei ole midagi öelda...

Kui keegi teab, kus see nupp asub, kust emotsioonid välja lülitatakse, siis palun võtke minuga ühendust!


Tore vähemalt, et Postimees oma naljasoont kaotanud pole.. "Lisaks peaks kõik riigieksamid olema Tartu Ülikooli ettepaneku kohaselt kahetasandilised ehk saaks valida lihtsama ja kergema variandi vahel." - Ma ei teakski kohe, kumba valida... Pakutaks edaspidi ka nii häid variante, siis ma küll ei vinguks nii palju!:)

Kommentaare ei ole: