esmaspäev, veebruar 15, 2010

Jätkame transpordi teemadel..

Siukese bussiga võiks isegi mina iga päev kooli sõita küll:P
Ja nüüd me siis olemegi sinna jõudnud. Ootan huviga, millal tuleb reegel, et iga pileti kohta on lubatud nt 100 kg transport (piletihinna sisse arvestatuna), eks siis igaüks ise otsustab, kas veab iseenda lisakilosid või pagasi omi:D

Et ühendada meeldiv ja kasulik:
infinito:procrastinare

io procrastino
tu procrastini
lui/lei procrastina
noi procrastiniamo
voi procrastinate
loro procrastinano

Ma tunnen, et mul on probleeme terviku(te) hoomamisega. Ja sellest tulenevalt ka nende osade meeldejätmisega. Või teistsuguste tervikute puhul tükkide kokkupanemisega, sest terviku pilti ei teki kuidagimoodi. Aga noh, ma pole kunagi Rubiku kuubiku 'lahendamises' ka hea olnud. Ajame selle kõik sünnijärjekorra süüks:P

Ja kuna ma olen sellesse kasti iga natukese aja tagant midagi ebaolulist juurde kirjutanud ja jätkuvalt avaldamata jätnud, siis jätkan veel.. Täna on juba laupäev tegelikult.

Olen viimasel ajal nii paljudest erinevatest tekstidest katkendeid lugenud, et kui need kokku köita tuleks üks ütlemata söödamatu kompott. Aga selles polegi nagu probleem. Või ka mitte selles, et nad segamini läheksid. Aga mul on mingid kummalised vilksatavad "nägemused". Kohtadest, kus ma olnud olen. Isegi sellistest kohtadest, mis mulle mingit erilist muljet ei jätnud. Lihtsalt tuleb sekundiks ette pilt mingist tänavanurgast. Enamasti täiesti ühendamatu selle tekstiga, mida parasjagu loen. Siiani on vaid üks mingil määral klappinud - teksti säravvalge kirik üleval mäe otsas vs flashback Tramore'is mäkke (halli!) kiriku suunas ronimast. Kusjuures, Tramore oli pea kaks aastat tagasi ja ma ei mäleta, et oleksin sellest kunagi hiljem mõelnud (Waterfordist küll, jah, aga mitte kiirest ja äpardunud käigust Tramore'i). Isegi seda nime ei mäletanud enam. Ja Google ei lase seal ka mööda tänavaid jalutada.. "It was the end of the world to some. Where the maps stopped." Heh. Igatahes, kummaline.

Küll on hea, et kolmapäev seekord vaba saab olema:)

Kommentaare ei ole: