kolmapäev, veebruar 10, 2010

Vem vet? Inte jag..

Hehhee, ma suutsin täna rootsi keeles umbes sama hea killuga lagedale tulla kui millalgi viienda klassi paiku inglise keeles seoses koera, konna ja istumisega (kes teab, see teab) :P Aga seekord õnneks vist paljud peale õpetaja seda tähele ei pannud/aru ei saanud:D Kuigi natuke murettekitav on see, et täna olin ma "kohal", mitte kuskil omas maailmas uitamas. Aga kinnitan endale fortfarande, et ma lihtsalt kuulsin valesti.. gör ja går on siiski natuke sarnased (kuigi häälduselt vähem kui pildina silme ees). Ja ma pole siiani aru saanud, mis mu klaviatuuril viga on või kust kohast ma mingi asja seadistama peaks, et saaksin Alt+0229 vms rootsi o-d ilma, et peaksin iga kord mingi sõna sõnaraamatusse toksima ja siis kopima.

Täna helistati sealt reisibüroost, kuhu oma CV saatsin. Reedel lähen nendega juttu ajama. Mõnes mõttes mõtlen (haa, mõ-mõ-mõ, mõnus:P) hirmuga, et kust ma küll selle aja võtan, kui nad peaksid olema nõus mind enda sekka võtma. Aga samas... see tundub nii lähedal ....le:D Aga eks näis, võib-olla tahavad nad üldse, et see inimene neil seal iga päev kellast kellani kohapeal istuks, mis tundub minu praeguse graafikuga nagunii võimatu.

Kui ma tänase õhtuga(st ööga) neli asja(R, K, B, M või vähemalt 3 esimest neist) tehtud saan ja homme 8st 6ni koolis ellu jään ja siis ka õhtul asjalikult funktsioneerin, ja reedet maksimaalselt kasutada suudan, siis võin laupäeva õhtul pausi teha küll.

Ciao!

Kommentaare ei ole: