pühapäev, september 27, 2009

"So what?"

Kümnetunnise grupiviisilise ajurünnaku tagajärjel läksime laiali kolm korda vahetatud teemaga, nii et kirja sai definitsioon. Ja kõige kummalisem ongi see, et tegelikult oli kogu see aeg väga produktiivne (kui esimesed kolm tundi välja arvata) diskussioonide poolest ja me saime ikka väga palju targemaks (või noh, mina vähemalt sain) selles, kuidas ei jõua mingite tulemusteni ja mis meetoditega ei saa infot kätte või piisavalt usaldusväärset statistikat ja mida kõike veel. Ja et guugeldamine pole alati kõige otstarbekam tegevus:P

Igatahes, K. oli kojusõidu jooksul mingi ideega lagedale tulnud ja saatis selle nüüd mulle. Nii et ma asusin jälle The Guardiani lehel surfama ja nüüd juba natuke Äripäeva omal ka. Midagi otsitavast leidsin täiesti üles, iseasi on see, kas sellest piisab.

Ma ei mäletagi, millal ma viimati MSNi kasutasin..
Küll on ikka hea, et mu arvuti GMT's elab. Nii tundub, et kõigeks on aega rohkem.

Kommentaare ei ole: