pühapäev, september 13, 2009

“Inimene, kes ei tantsi, ei saa kunagi elust täielikku rõõmu tunda.” B. Shaw

Tean, et midagi tuleb ette võtta. Eilne M. Big Band'i kontsert tuletas meelde, et kunagi oli mul selles funktsioonis tantsimine. Nii ma siis hakkasin otsima kohta, kuhu minna. Aga mu õhtuti kella kaheksani kestvale loenguplaanile on keeruline mingitki sobivat kursust leida ja eks lisaks sellele ole ikka sama jama nagu alati ka... :( Tore, et mõni selle ära tabanud on ja nüüd lausa naiste soolotantsutunde pakutakse:P Ainult et vales linnas. Kuigi teoreetiliselt oleks see isegi teostatav, kui ma igal nädalavahetusel Tartus käia suudaks... Aga ma ei arva, et üksi pooltki nii tore oleks. Üksi tantsiks ma ainult siis, kui üks teatud riigiteaduste magister "üle" on:P Pirts ja isepäine nagu ma olen.
Oleks ma juulis teadnud, et Leevikate UK "kontor" Bournemouthis asub! Noid võistlusi vaatama oleksin küll kolm päeva hiljaks jäänud, aga mis siis tost:D Kui sellest pisikesest Glennist ei saa maailma parimat, siis ma ei kujuta ette, kellest üldse võib saada! Selliste geenidega ja tantsudünastiast suguvõsade "suunamisega"... Et tal ainult see kõik üle ei viskaks!

Kommentaare ei ole: