neljapäev, november 20, 2008

esimene lumi

Mul pole alates esmaspäevast kodus netti. Ei saa aru, kas netiomanik kolis ära või mis värk on, igatahes tunnen, et olen kuidagi poolik. Kohutav tunnistada muidugi, aga ju see ikka on sõltuvus..

"Lihtsad asjad, kergelt käes, nende väärtust siis sa näed, kui nad on sul läinud käest ja oled ilma..." Või kuidas see laul käiski..? Pole juba ammu-ammu kuulanud teist.

Igatahes, interneti puudumine andis väga tugevasti tunda eile õhtul, kui üritasin lõpuks (nagu ikka viimasele minutile jäetuna) tekstianalüüsi&kirjutamisoskuste (ehk siis Miriami) jaoks review'd kokku klopsida. Esiteks polnud mul aimugi, mille kohta seda teha, sest oli enda valida, kas kirjutada võrdlevalt kahest filmist, raamatust, CD'st või film vs raamat või mis iganes.. St 1. otsustusvõimetuse faas.
Kuna tund toimub tegelikult kolmapäeviti ja eeldatakse, et kodutööd antakse siis üle, hakkasin vaikselt teisipäeva õhtul teemale mõtlema. Nagu ikka ideede puuduse korral, otsisin ka seekord välja kõiksugused vähegi idealistlik-moralistliku alatooniga (ma väga vabandan, aga millegipärast ei tunne ma üldiselt, et kergete romantiliste komöödiate, muusikalide jms kohta oleks üldse mõtet midagi vaevanõudvat kirjutada) filmid, mida ma oman. (Btw, isik S., kes saabib 21.detsembril kella 12 paiku, paluks tagastada minu Londonis vegeteeriv vara!;)) Varem kirjeldusi jms kirjutades olen korduvalt oma ingliskeelse fictioni valikut läbi lapanud, et inspiratsiooni saada, kuid siiani pole ma ühegi ülesande puhul leidnud ühtki sobivat teost, mille kohta kodutöö kirjutada. Nüüd siis võtsin ette "Into the Wild"'i filmiversiooni, sest tundub, et raamatu lugemisega ma sel aastal just kuigi kaugele ei jõua:P Ja väikeste valikuvõimaluste tõttu sattus teiseks võrreldavaks filmiks "The King". Ma ise ka imestan, mil viisil on võimalik neis üldse midagi sarnast leida!! Aga kummalisel moel oli lõpptulemuseks järeldus, et nad on muidu väga sarnased, ainult sisu on erinev:P Nii paju siis jäi järele minu +/- lehest, kus - oli ülekoormatud... Aga well, you have to kill all your darlings! Loodetavasti ei ole Miriam nii üliagar, et hakkaks kõiki mainitud filme, mida veel näinud pole, läbi vaatama, sest vastasel juhul avastaks ta, et minu ilustatud ja pehmendustega variant ühest räigeimast ja vihaleajavaimast filmist, mida ma nägema olen juhtunud, on paras pettus... :P
Aga tulles tagasi selle netipuuduse juurde.. Olen nii harjunud, et thesaurused ja tavalised seletavad-tõlkivad sõnaraamatud on igal ajal käepärast (Jah, olen üle saanud osast oma laiskusest ja ei löö enam iga kord käega, kui mõnda neist vaja läheks, vaid sirutan käe välja ja vaatan järele:)), nii et kui korraga ei olegi võimalik neid kasutada, siis kukun potsti tagasi algklassisõnavarasse :( See vist näitab, et peaks tagasi sinna poodi minema, kus šokolaadi anti, ja väikese investeeringu tegema.

Nüüd aga sai aeg otsa. Pean Ameerika ajaloo loengusse minema. Või noh, ei pea, aga kasulik oleks. Sest muidu ma ju ei saa teada, kes 1836dal aastal presidendiks valiti ja kelle ta asepresidendiks valis. Ja juba ma ei mäletagi, kes see tüüp oli, kes läbi suure häda ja ponnistuste presidendiks sai(vist 1840dal), aga aasta pärast ära suri. Ei tasu vist nii väga pingutada, võib juhtuda, et ei saagi tulemust nautida ;)

PS! Kes juhtub homme kella 21 ajal Tartus olema, siis see veiniõhtu minu pool on tungivalt soovituslik!!!

Kommentaare ei ole: