pühapäev, november 23, 2008

"Den som har semester har alltid något att berätta"

Üks väga väsinud S. jõudis lõpuks arvuti taha ka. Päris tegus nädalavahetus on olnud. Mitte et saaks kuhugi nimekirja mingeid linnukesi tõmmata, et tehtud ja tick, aga selline parasjagu mitte mökutamine ja samas mõnusalt lõõgastav :)
Ja veiniõhtu oli minu meelest ülitore! Ma ei arvanudki, et me nii vinged veinijoojad oleme;) Peaks veel tihemini praktiseerima, oleks juba päris professionaalid valmis :D Ja juttu jäkub kauemaks... Ja Rootsi mineku idee on väga motiveeriv, iseasi kui edukaks see kambakesi ühiselt sobiva aja leidmine kujuneb.. kuigi noh, mul poleks aastavahetuse välismaal veetmise vastu ka midagi. Jätkaks peaaegu seda ebanormaalset "jõuluks kodust ära"- traditsiooni.

Kogu selle Rootsi-teemaga hakkas mul äkitselt nii kahju, et ma juba kuid sõnagi svenskat pole näinud(need sõnad, mis teistes keeltes ka samal kujul leiduvad, ei lähe arvesse, nagu näiteks semester, mis minu mäletamist mööda hoopis puhkust tähendab ;P). Otsustasin, et nii ei saa ja järgmisest semestrist võtan end käsile.
Ja viimasel ajal on mul tekkinud mingi tavatu huvi vene keele vastu. Et ma olen lihtsalt koguaeg liiga noor ja loll olnud, et seda omandada ja et äkki ma nüüd saaksin midagi aru, kui üritaksin uuesti alustada. Ja et tegelikult on TLÜl päris suur keeltevalik pakkuda, ja kui huvitav oleks umbes kümne keele algkursused läbida ja samas kõiki neid omavahel võrrelda ja... Ülikooli ei pea ju kolme aastaga lõpetama ;)

Olen viimasel ajal päris tihti mõelnud sellele, mis ma aasta tagasi täna, eile või homme tegin ja kus täpselt olin. Kummaline, et see tõesti juba nii ammu oli... Ei olnud ju!! Ei saanud olla, sest isegi mina mälupuudulik ju mäletan. Kes keeras kella mõned kuud edasi, kui ma magasin??!


Nii tore on, et iga kord kui ma koju satun käima, tehakse siin mõnda mu lemmiktoitu. Seekord näiteks ahjulõhet:D See viib lihtsalt keele alla! Ja veel hea valge veiniga.... ;) (Ma tegelikult veel päris alkoloolik ei ole, isegi kui vaikselt nii tunduma võib hakata!!)

Oh, telekast tuli just see vene tähtedega iluuisutamise saade. Ma ei saa aru, kuidas nad suudavad uisutamise nii ruttu niivõrd hästi käppa saada! Loogiline, et tantsida oskab igaüks, kes kõndimisega hakkama saab (või noh, vähemalt mingil määral:P), aga uisutamine... see on ju midagi hoooopis raskemat. Kui mul kott tantsukingi ja "Vaikijate hääled 2" täis ei oleks, veaksin homme uisud Tallinnasse ja vaataks kohe Niguliste kõrval liuvälja üle...
Üleüldse on see viimaste päevade lumi päris tore. Nii ilus on kas või lihtsalt tänavalaternaid jälgida, kui lumi neist "läbi" sajab. Kusjuures, reede varahommikul raekoja platsi ületades jäi silma, et kuusk oli sinna juba istutatud ja jõuluküla peaaegu et asustatud.

Ja PÖFFile tahaks. (Btw, Miriam saatis e-maili soovitusega aja ülejäägi korral mõnda filmi vaatama minna:D) Ja kolmapäeval on koolis keeltepäev. Ja KIMUle tahaks. Ja nädalavahetusel on tantsuvõistlused. Ja.... Kahju ainult, et ma sel nädalal viis päeva tööl olen ja kuhugi eriti ei saa.

PS! Kes, palun, ütleks, miks ma niii palju TAHAN kõike viimasel ajal?!

Kommentaare ei ole: