esmaspäev, november 24, 2008

Le Bine

Täna on tõeliselt pull päev. Tulin hommikuse rongiga, mis jäi ainult pool tundi hiljaks. Ja siin ei tuisanud enam ega midagi. Jalutasin siis koju, tõesti jalutasin, sest minu tavaliseks tempoks oli veits liiga libe. Valgusfooriga ülekäiku ületasin kiiremini kui Rein Oja;) Ja siis nägin Woodstocki ees kursaõde, kes kiirustas trammile, et loengusse jõuda. Ma ütlesin, et mina jään arvatavasti "natuke" hiljaks (loengu alguseni oli 35 minutit). Viskasin siis koti koju ja kooserdasin natsa veel ringi enne minema hakkamist. Ja kuna tundus, et minu tavaline viis kooli jõuda on ikkagi otstarbekam kui buss-tramm, siis hakkasin sumpama. Ja jõudsin veel liiga vara kohale ka. Kusjuures, sõbranna, keda tee peal kohanud olin, polnud veel kohal:P

Olen praegu tööl. See on ainuke normaalne koht, kus nett levib. Kodus pole ikka tagasi tulnud, kooli ei viitsinud täna läpakat kaasa võtta ja seal oleks WiFi nagunii nii nõrk, et ühtki lehte lahti ei saa. Tavaliste arvutitega ei saa ma aga kuidagi meili pealt ja e-koolisüsteemist vajalikke materjale kätte, et välja printida. Ja siin on ju nagunii nii palju vaba aega esmaspäeviti!:D

Ühed lahedad kliendid ikka käisid. Kohe kui vormi selga olin saanud, tuli üks stiilne tumedapealiste paar. Kohe näha, et välismaalased;) Meil on siin ingliskeelsete menüüdega väike kitsikus hetkel, nii et M. oli neile lihtsalt esimesed ettejuhtuvad andnud ja too mees tuli siis küsima, kas ingliskeelset poleks. Ma siis seletasin, mis värk on ja andsin mõlemakeelsed menüüd, näidates, et veinilisti võib eesti omast vaadata, sest teises on vana nimekiri, pealegi on nende nimed nagunii rahvusvahelised.
Küsisin siis nagu muuseas, et kust nad ka pärit on. Itaallane!:P Ja gruusia tüdruk, aga kuna tema läks ringi kondama, siis me ajasime Paologa natuke juttu. Kasutasin kohe juhust, et küsida ühe itaalia veini nime häälduse kohta, mis mulle koguaeg vale on tundunud. Ja saingi kinnitust, et mul on õigus;) Ja tuli välja, et nad tahavad Tartusse minna ja tema on Veneetsiast pärit ja mis kellegi lemmikvein on ja ..... Ühiseid teemasid kui palju! Enne lahkumist küsisid nad, et kas ma olen iga päev tööl, et nad tuleks hea meelega tagasi :D

Kommentaare ei ole: