pühapäev, august 10, 2008

Ei saa mitte vaiki olla

Minu teadmised ajaloost on äärmiselt kesised ja selge on see, et eestlasena olen ikkagi ka äärmiselt mõjutatud meie meedia läbivast poolehoiust Gruusiale, kuid ka kõike seda kõrvale jättes ja üritades objektiivne olla jääb mulle arusaamatuks, miks niivõrd paljud kõrvaltvaatajamaadest (USA, Šveitsi jne) pärit inimestest Venemaa poolt on(kuigi lingitud lehel on vist enamus vaid mingi automaatspämm, leidub ka lauseid, mis on usutavasti tavainimeste poolt kirjutatud mittekordus). Läbivaks Venemaale toetushääle andnute põhjenduslauseks on "Georgia and all regimes which provided troops and weapons to insane nazi-fascist Georgian regime should be punished for all committed today and yesterday crimes!"

Ja mul on tekkinud tahtmine vene keel selgeks saada. Juba lihtsalt selle pärast, et venelastele ka adekvaatset infot edastada.
Teine tahtmine on BBC News sisse lülitada ja vaadata, mis vaatenurk neil on.
Ja kolmas tahtmine on minna poodi ja osta üks peaaegu ainuke tõeliselt maitsev punane vein - Old Tbilisi ja lugeda läbi kõik antud teemat kajastavad artiklid, sest miskipärast on mul ikkagi tunne, et teadmata tausta detailsuseni ei tohiks üldse suud lahti teha.
Selle lugemisülesande realiseerimiseks peaks mu lugemistempo küll ülikiire olema, sest mõned jõuavad sekunditega hulga uudisteväärilist korda saata.


PS! Käisin just reedel tankiga sõitmas (või ma ei tea, kas relvastamata ja lõbusõidutamiseks mõeldutele ehk teist nime pole pandud). Nüüd neid kolonne uudistest nähes tekib päris hirmus tunne, see sõiduriist on igast otsast punnis vägivaldsust ja loomuliku/loodusliku allasurumist, purustamist ja lömmi sõitmist, tohutut võimsust ja valulikku kisa, olgu ta siis sõjaks või niisama "mängimiseks" mõeldud.

Kommentaare ei ole: