esmaspäev, august 25, 2008

we'll see

Kolisin täna sisse!:) Asjad on veel lahti pakkimata ja kola vedeleb igal pool laiali, aga kõik peaks kohal olema. Peaaegu kõik, mõned väiksed vidinad on veel puudu, aga muidu olen maabunud.

Danielilt sain netiparooli ka ja üllatuslikult on isegi levi;) Uurisin talt, mis ta öölaulupeost arvas - tema meelest oli päris vägev olnud(aga ka see võis vaid välismaalaslik viisakus olla, saa sa nüüd aru), kuigi ta päris lõpuni polnud vastu pidanud. Ma siis mainisin, et see alguse osa oli suht jama, muidu ta äkki arvab, et nii pidigi olema:P Siis ta noogutas küll takka, et jah, algus oli jah nõrgem. Naljakas:)

Ja maakleriga sain ka kõik sotid selgeks. Üllataval kombel ta isegi tegi midagi, et oma tasu vähegi õigustada:D Ja muidu oli ka täitsa ok tüüp.

Aa, "töölt" ka helistati, et ma laupäeva õhtul proovipäevale tuleksin. Ju neil siis eriti kandidaate polnud:P Muidu poleks mind, kes ma ausalt tunnistasin, et ega ma veinidest just suurt midagi ei tea, küll võetud.

Kooliasjade uurimisega peaks ka tegelema hakkama. Ja üldsegi...
Peaks asju sättima hakkama. Ja kui sätitud saan, siis vaataks õhtul filmi ja sööks kooki-jooks teed (kui ma selle tarvis mõne poti peaks leidma, sest veekeetja on siin köögis suurim puudus).

Ja küllakutsed on jätkuvalt jõus! Nüüd on isegi midagi pehmemat külje alla anda, kui ööbida tahetakse.
Ja teatrisse tahaks ma ka minna! NOsse on kaks minutit, Estoniasse kolm, Draamateatrisse neli, Linnateatrisse ka alla 10. Ja minu maja vastas asub EMTA peahoone.

Näeme!

1 kommentaar:

CM ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.