reede, august 29, 2008

pika puhkuse lõpuminutid

On mulle otsa ette kirjutatud, et ma olen infopunkt või midagi sellist? Vaatamata mu kiirkõnnile julgetakse mind ikka mitu korda päevas peatada, et küsida teed... või hoopis vahukoort ;) Ja mitte ainult välismaalastest turistid, vaid ka tallinlased ise, kes majanurgal tänavanime ei näe ja siis seda üles ei leiagi.
Ja tänane orienteerumine oli ka suht naljakas:P Paras ports oli kohalikke, aga päris tavaliste asjade üles leidmisega oli probleeme. Tartus on küll vähe teised mõõtmed ja arvud, aga ma julgen öelda, et iga enam-vähem ülikooliminekule mõtlev gümnasist teab, kus asub TÜ raamatukogu.
Ja mulle jõudis alles täna kohale, et tegelikult õpib enamus tudengeid tasulisel kohal. Mulle on ikka elementaarne tundunud, et kui käib jutt ülikooli sissesaamisest, siis räägitakse tasuta kohtadest, sest noh ... on tasulistele kohtadele ka konkurss või? Aga jah.. Ja kui tuleb välja, et kui keegi on RE kohal, siis vaadatakse teda imelikult.

Neid otse keskkoolist lapsi on tore jälgida, kui nad räägivad, miks nad selle eriala valisid:) Kohe näha, et koolis käinud. Ideaalid pole veel purustatud :P Selle kategooria alla käivad noored. Kuigi ma vist käsitlesin tookord seda natuke liiga radikaalselt ja ründavalt, tegelikult artikkel lihtsalt juhtis tähelepanu sellele, et järjest rohkem inimesi valib endale toreda eriala/eluala, mitte sellise, millest kellelegi peale tema enda ka reaalset (ma ei mõtle praegu materiaalset) kasu oleks. Pool kõnealusest artiklist leidsin netist üles, ei tea, kes teise poole ära sõi...

Ja siis selline artikkel ka, minu tulevaselt õppejõult. Midagi torgib, et äkki mu viimase hetke otsus ei olnud ikka kõige parem, eestluse säilimise mõttes. Samas oli see isiklikus plaanis ikka väga hea, nii et... Õnneks pole enam nagunii midagi teha, nii et ma üldiselt ei põe ka:)

Tudengeid meelitatakse tervislikku eluviisi harrastama - täna saadud tudengikotis oli lisaks muule tränale näiteks voldik vesipiibu negatiivsest mõjust ja energiajook ja... :P Ja ISICut tehes sain kampaania korras veel ühe dünamiidi (ja ei pidanud kaardi tegemise eest maksma ka), nii et talveks on energiavarud kogutud:D

Kommentaare ei ole: