reede, august 15, 2008

vot

Ma pole nii ammu bloggerit lahti teinud, et nüüd siis avastasin, et siin on väiksed muutused tehtud. Väga hea, arengut ongi vaja!:)

Viimasel ajal on jälle kuratlikult kiire, kuigi midagi nagu ei teegi. Tartuff on muidugi ka üks ajaröövel, kuid sel aastal pole ma kõiki filme küll näinud ja ka alles tulevastest filmidest jäävad pooled nägemata. Läbivaks on mu meelest British Asian teema, nii dokumentaalides kui suurel ekraanil.

Korteriotsingute esimene põhietapp oli esmaspäeval. Suurt midagi ei olnud. Ja enamuse esmaspäevast istusime tüüpidega kusagil ja jõime. St mina loomulikult jõin vett! Eriti soovitatav oleks veinilõhnasena kortereid üle vaatama minna:P Ühe nunnu toa vanalinna ärklikorteris leidsin, aga hinna-kvaliteedi suhe oli ikka väga mööda. Nüüd siis kirjutasin poolteist A4 uusi "vaatamisväärsusi" välja, homme hakkan helistama neile. Ja esmaspäeval-teisipäeval lähen vaatama. Et oleks üks käimine öölaulupeoks. Ma väga loodan, et mõni neist 22st on just SEE, kuhu mina sobin. Sest kolimise isu on peal küll ja ega seda aegagi kooli alguseni enam ülearu pole. Kusjuures, toimus erialavahetus. Nüüd on kõik inimesed, kes viimase 2 kuu jooksul küsisid, mis ma järgmisel aastal teen, eksitavalt informeeritud. Aga suva kah. Sest ega uued erialavahetusedki välistatud pole. Või elukohamaa..

Mõtlesin, et jõuan täna ometi kord varem magama, ei jäänud isegi viimast filmi vaatama. Ja nüüd siis on kell veerand 6 saamas... Oi jah. Head hommikut siis!

Kommentaare ei ole: