pühapäev, juuni 17, 2007

piiiiidu-pidu

Oeh. Täna tahan ma vinguda.
Mu jalad on kolm päeva katkise tallaga ketsidega ringi tatsumisest läbi vettinud ja villis.
Ja mu käsi on telgi vedamisest valus.
Mu juuksed haisevad lõkkesuitsu järele, sest ma pole veel viitsinud neid ära pesta.
Ja ma vihkan, et kõik inimesed räägivad kogu aeg eksamitulemustest. Õigemini seda, et need neil minu omadega võrreldes nii head on, et mul on tahtmine järgmisel aastal vähemalt 2 eksamit korrata.

Aga mulle meeldis öösel pimedas paadiga järvel sõita ja vaadata, et me kogemata Lätti ei jõuaks.
Ja mulle meeldisid mõned seal peetud vestlused.
Ja mulle meeldis, et klassivideost tuli välja mõningaid fakte, mida ma ei teadnud, inimeste kohta, keda ma ei tunne.
Ja mulle hakkas tunduma, et mul pole tegelikult vist ühegi klassikaastalse vastu midagi. (Isegi liiga ambitsioonikate.)

Kokkuvõttes olen ma väsinud ja ootan päeva, mil ma saaks end täiesti välja magada. Ehk kunagi räägin ka seda, mis toimus.

Kommentaare ei ole: