pühapäev, juuni 17, 2007

kõik on perfecto, kui mitte mõelda

Kuna ma sain üle pika aja arvutisse, siis oli postkast igasugust prahti täis. Nende hulgas leidus ka järjekordne Tickle'i pakkumine teha mingit tasuta testi. Ja mulle meeldib neid täpikesi sinna märkida, sest see pole midagi keerulist ja puudub võrdlusmoment kellegi tuttavaga. Ei teki tunnet, et issakene, tema(!!) sai kirjandi eest nii palju, aga ta on ju muidu jummala tumba!! Pärast totaalset enesehinnagngukrahhi on mulle kohutavalt vaja selliseid lauseid: You scored higher than 97% of other test takers. Aga ka nende puhul ei tohi mul lasta mõtlema hakata, et umbes 80 % testi tegijatest on need toredad "Stupid Americans"'i esindajad, 15 % vajutasid hunniku vastustest niisama huupi sõnu lugemata ja 2 % on need, kes on põhimõtteliselt samas kaalukategoorias, kus mina. Nii et ei mingit ego tasakaalustumist ega lohutust.
Kuidas lülitada ajus välja see nupp, mis pidevalt võrdleb kõike kõigega? Sest lihtsalt numbritel ei oleks mingit tähtsust ja tähendust ega masenduma panevat jõudu. Ja seda nuppu võiks vajutada ka kõigil nendel, kellele ma ei taha oma tulemusi öelda.

Ja kui keegi räägib mulle veel kunagi keelelisest andekusest, siis olen ma sunnitud talle mõningasi vigastusi tekitama!

Kommentaare ei ole: