teisipäev, juuni 29, 2010

Day 1 - arrived and survived

Irish crisp round lettuce, Batchelor's chickpeas and low fat natural cottage cheese:) - Ideaalne kui ei taha kokkamisele aega raisata, kööki täielikult vallutada, aga samas ka mitte väljas söömas käia või niisama näksida.

Igatahes, täna oli selline ettevalmistus - ja sisseelamispäev. Tuletasin meelde, mispidi see linn ikka paigutub:P Nii mõnigi koht on mul siiani olnud hoopis teises kohas asuvana meeles. Kondasin strateegilistes punktides ringi - üks tööpakkumine jäi ka silma, kuigi vaevalt ma sinna kõlbaks. Oleksin korduvalt auto alla jäänud, sest siinne jaywalking pole mul veel korralikult käpas ja kõiksugused nipiga kaardus teed, kust ei oota üldse, et autod tulla võivad, on parajalt totakad.
Muretsesin endale telefoninumbri. Mõtlesin, et seekord enam Meteori ei võta, et prooviks midagi põnevamat, nt Vodafone'i vms. Läksin juba mitmest Meteori putkast niisama möödagi, aga lõpuks andsin ikka alla ja võtsin ühe kaardi ära, sest mingeid teisi firmasid lihtsalt ei jäänud kuidagi tee peal ette. Igatahes..085 14 86132. Ja iiri kood oli vist ikka +353. Korteri asjus helistasin ka ära, aga kahjuks tuli välja, et see praegune elanik otsustas nädala jagu pikendust võtta, nii et alles 7.juulil vabaneks. Aga Ray pidi ühendust võtma, reedel lähme vast vaatama. Sain lõpuks täpsema aadressi ka teada ja tundub päris hea koha peal, täna lennujaamast tulles sõitis buss sama teed.

Aa, aga sellest kuidas öö möödus..:P Noh, kui ma oma kirjamaratoniga lõpuks ühele poole saama hakkasin, siis panin endale ilusti hommikuks äratuse ja mõtlesin need mõned tunnikesed tukkuda. Ja siis kui 5 minutit oli möödas, hakkas tööle tuletõrjealarm... Tükk aega ei öeldud mitte midagi ja keegi väga ei liigutanud ka end, nii et siuke seisak lihtsalt, aga siis vaikselt näost näkku hakkas liikuma info, et peaks nagu välja minema:P Vähemalt hea koht, kus tulekahju "toimuda" saaks - kõigil on nagunii asjad pakitud:D Aga igatahes, siis kui see trall läbi sai, ja tagasi sisse lasti, siis vaatasi ekraanile ka, et mis seal siis uut on, ja oli juba poole lõunani lendude check-in kohad välja kuulutatud, aga mida nimekirjas polnud, oli LGW-DUB FR113 (ehk sis minu lend)... Agas nagu päris ärevaks, et ega hullu tea, võib ju juhtuda, et nad müüsid mulle pileti lennule, mida pole olemaski, või võeti lend viimasel hetkel maha, aga minuni info ei jõudnud, sest ma polnud netis. Küll käis igaugu mõtteid peast läbi, et kas ma äkki mitte valeks kuupäevaks seda broneerida ei võinud vms, ja küsida polnud ka kusagilt, sest Ryanairi rahvast polnud veel ja ming üleüldine infopunkt oli ajutiselt suletud ja teised ei teaks nagunii võõra firma kohta midagi. Aga noh, läksin hoopis magama. Ja kui ärkasin, oli lend tablool olemas ja kõik korras:)

Korterirahva olen juba terves koosseisus ära näinud:) Hommikul alt esimest fonokat katsetades (siin on mingi üliturvaline süsteem:P) polnud absoluutselt mitte midagi peale automüra kuulda, nii et sain pärast teada, et olin hoopis Tanyaga rääkinud. Ta on Brasiiliast pärit, õpib ja töötab siin, tundub suht vaikne. Praegu näiteks, linnast tagasi jõudnuna duši alt läbi hüpates ja süües läpaka taga istudes polnud mul aimugi, et keegi kodus on, kuni ta korra kööki veepudelit täitma tuli. Poole trepi peal tuli mulle vastu Bartosz, kelle käest ma unustasin ikkagi küsida, kas tema nime hääldatakse kuidagi eriskummaliselt või nii nagu kirjas (ja mugavdades:P).. Ta jõudis enne tööleminekut mulle veel maast ja ilmast rääkida. Ja tal on kaks 1,5 liitrist teetassi, millest üks temaga koos tööl käib:P Ja küll ma temast pikemalt räägin, kuigi vast mitte nii pikalt kui ta ise räägiks;P Banksy raamat vedeleb siin lauanurgal, netiühenduse parool on kolmelauseline tsitaat teosest "1984", ühe külmkapi pealne on täis kuhjatud (saksa süsteemiga:P) topsikuid, kus teed sees on, seinal värvilised fotosuurendused ja köögikapi juures oleks justkui mulle mõeldud sildid:D
Kolmas elanik, Martin, käis siis korraks kodust läbi, kui ma jäin enne väljaminemist veidiks netti, et infot ammutada. Tal on mingi näitus tulekul (kuigi ta on ka arvutiteadlane tegelt:P) ja pidi miskit ümber tõstma, et välja printida.
Oi, järsku tuli selline uni, et... Aga ma pean ju ometi need coverid valmis kirjutama veel. Või magaks vahepeal ja teeks seda siis, kui B. koju tuleb (ehk siis u 3 paiku öösel;))... Und!

Kommentaare ei ole: