reede, juuni 11, 2010

sometimes I just ...

Njah, et neid eestlasi ka nii vähe peab olema..! Ma tunnen, et stardipositsioonid on vägagi ebavõrdsed, kui võtta näiteks mõni suure rahvuse esindaja võrdluseks. Tänase täispika tööotsingupäeva tulemus on see, et võtta pole (minusugusel) suurt midagi. Sakslastele, prantslastele, hispaanlastele, itaallastele, poolakatele, venelastele, norrakatele, rootslastele ja isegi soomlastele pakutakse kohti, kus pole vaja muud kui oma emakeeleoskust ja natuke inglise keelt (jah, juurde kirjutatud "fluent English not essential"!!), ja sellest ma parem üldse ei räägi, kuidas inglise keelt emakeelena(!!) kõnelevaid võetakse ilma igasuguste lisatingimusteta laksti nii Itaaliasse kui Hispaaniasse kui Taisse kui...igale poole!
Eriti tore on end kuidagi poolikuna või lihtsalt ebakompetentsena tundes kiita (üritada).. Ainuke lootus on see, et kui piisavalt kaua harjutada, võib juhtuda, et hakkan lõpuks kogemata ise uskuma.
Samas, mõnes mõttes ma väga morjendatud polegi. Kõik on võimalik! Kui oli siis, on ka nüüd. Ja nüüd olen ma vanem.. ja kogenum. Hahhaa:P Ja lõppude lõpuks..viimases hädas suudan ma ju bluffida ka, et olen selles väga osav ja oman tolles mitmeaastast kogemust. Ehk:P Ja kurat küll, kui bhikud saavad seal elatud, saan mina ka!!:D (kuigi noh, parema meelega nendest võimalikult kaugel:P) Ainuke vahe on selles, et mina tahan ainult lühiajaliselt, nii et mul pole aega oodata, et küll ma paari kuu järel vajalikud oskused-teadmised omandan (mis tegelikkuses küll loomulik eeldus oleks).

Aga... Inside I'm Dancing!;)
Btw, täna taustaks BBC'd kuuldes oli mõnus aimata kes kust pärit on. Ja M. Patience mind juba ära ei petnud - ta /l/ oli niiiiii äratuntavalt Glaswegian!- kuigi ta üritas:)

Ja mul kohe näpud sügelevad.. Iga paari minuti tagant tahaks vaadata, ega härrad Trinity doktorandid, kes vabal ajal (st öösiti) ratastega mööda Dublinit rallivad ja seda kaardistavad, pole äkki mu kirjale vastanud. Jeerum, ma ehmatasin nüüd täitsa ära...pärast guugeldamist. Mõni on liiga aukartustäratavalt avaldatud teadlane...:S

Kommentaare ei ole: