laupäev, juuni 12, 2010

Kui tore, et mõni inimene praegusel kellaajal üleval on ja teadetele/kirjadele vastab! See tekitab kohe hingesugulust kuidagi:D

Kuigi ma pole just eriti kuhugi arenenud, on emotsioonid tänasega (reedet pean silmas) käinud suhtühest äärmusest teise, ja praeguseks olen jõudnud rahulolufaasi, et kõik saab korda. CV edeneb ka vaikselt. Ja kuigi ehk pole konkreetselt võimalik mõõta, mida ma teinud-uurinud olen, siis vähemalt natuke targem tunne on küll.



Plus, kuna ma kuulen millegipärast vähemalt igapäevaselt kui mitte tihemini seda "Kust sa valku saad?" juttu, siis näed, kas või see siin ütleb, kust. Kel piisavalt kriitika- ja huumorimeelt, võib siukeseid asju ka lugeda.
Kogu selle jutu peale tuli mul läätsesupi-isu! Njah, kes oleks viis aastat tagasi arvanud, et mina üldse kunagi midagi sellist suhu panen, eksole?!:P

Sunrise, sunrise... :)

Kommentaare ei ole: