esmaspäev, aprill 05, 2010

Spring Tourist Act

Ma isegi ei tea, miks mulle selline "pealkiri" pähe hüppas, aga ... noh, kevad on, "turistid" olime, ja "act" on mõnusalt ambiguous:) Ja kui ikka "päris" inimestega suhtlemiseks teatud keelt iga päev piisavalt vaja pole, siis tuleb ju omavahel rääkida! Seda enam, et minu rootsi keel nii tasemel veel pole ja A. leedu keelt ei mõista, et saaksime muus keeles suhelda;P

Täna on mingi infopäev vist. Igasugu tulemusi teatatakse (ja motivatsiooniauguajaasjad läksid üllatavalt hästi:)) ja selle aasta eksami asukoha sain ka teada - kahjuks pärapõrgus ja üldsegi mitte niimoodi mõnusasti 10 minutiga vanalinna jalutada nagu eelmisel aastal.. Valdeku tänavat teab keegi? Ma loodan, et ma seal vene keeles rääkima ei pea:P
What else..? Peaks end nüüd kokku võtma vist. Või noh, pärast salsaõhtut. Better late than never:D Nagu "Aihävägann" mulle täna ütles. Aga ma olen päris rahul endaga, et lõpuks öösel ikka ette võtsin veel selle ülesande, ja iga moodustatud lause kontrolli mõttes guugeldamine osutus ka väga arendavaks:D
"Mi piace molto le lingue. Mi piace imparare lingue e ascoltare diverse lingue. Mi piace vedere film in lingue straniere e mi piace viaggiare in paese dove parlono lingue altre che l'Inglese. Sono molto interessata in bilinguismo e i diversi metodi per crescere i bambini a parlare due lingue." - see pole küll minu kirjutatud, aga kuna paar minu lauset juhtusid olema täpselt või peaaegu samasugused, siis mind hakkas huvitama, mida ta edasi ütleb. Ja üllatavalt paljust on aru saada:) Arvatavasti sellele mu "õpitud teadmised" hetkel veel kaasa ei aita ja iga inimene saaks neist rahvusvahelistest sõnadest midagi kokku järeldada, aga hea vähemalt, kui tekib tunne, et saad aru:) Tekitab motivatsiooni ka ehk. Kes teab, äkki käime aasta pärast juba vanalinnas nii ringi, et inglise keelt asendab itaalia keel;) Hehee, ma rullisin toda lehte allapoole ka, ja tuli välja, et tõlge on ka olemas. Dääääm.

Aga tuleb välja, et on aeg veelgi rohkemateks muutusteks. Kui keegi tahab mulle mu praegusesse korterisse juuni keskpaigani korterinaabriks tulla, siis ootan pakkumisi. Ja kui keegi tahab minuga kuskil mujal korterit jagada, siis ootan pakkumisi. Ja kui kellelgi on mulle korterit pakkuda, siis... Anyway, kiireks läheb. Kõigega. Jälle. Asi on vist minus. Ja mu aegluses.

Kommentaare ei ole: