kolmapäev, aprill 07, 2010

Oeh.. Kohe näha, et ma pole enam raskustega harjunud... Ma saan teoreetiliselt täiesti aru, et see on hetkel ainuke enam-vähem sobiv võimalus, aga teistele selle selgeks tegemine tundub lihtsam kui enda veenmine.. Lahti laskmine meeldivast või kiirelt otsuste tegemine pole just mu tugevaimad küljed. Aga eks ma valin siis kahest halvast selle natuke parema. Sest otsus tuleb täna ära öelda, kuna homme pidavat prantslased "minu tuba" vaatama minema (oleks tore, kui nad toda teist tuba sealt korterist tahaks:)). Eks ma siis loodan lihtsalt, et kunagi saan ma elama sellisesse korterisse... Või noh, hädapärast tuleks ka see või too kõne alla, kui mõned "pisidetailid" välja arvestada.

Aga, mis see unistamine ikka aitab.. Ja kuigi on tore mõnikord saada meile, mille sisuks on
"Your grade is "A" in all of its aspects." 
siis kui nüüd aus olla, siis ega sellest päris elus nüüd mingit kasu küll pole.. Kui päris elus kõik aspektid nii ebakindlad ja segadusse ajavad on..

Kommentaare ei ole: