laupäev, aprill 24, 2010

min message mattino :)

Oeh, tänane hommik on tihe olnud:P Eilse väikse ergutuse tagajärjel saatsin täna igasugustele (poolkadunud) siin-seal inimestele kirjakesi. Sest tõepoolest, kui ei küsi, siis ei saa teada ka!! Ja kui ise ei alusta, siis ega teised ka seda ei tee. Väikeste eranditega:)

Aga eilne õhtu oli mõnus. Ja mul oli mingil hetkel tunne, nagu oleks tõesti Itaalias, kui üks klienditeenindaja on itaallane ja teine oskab tema keelt, ja kõik seinad ja üldse kõik kohad, kuhu vaadata saab, on sealseid tooteid täis, ja ühes kõrvallauas käib suhtlus inglise keeles (pakuks eesti vs ladina-ameerika), teises vene-itaalia-inglise segakeeles, jne... ja Chianti imehea maitse:)

Mulle meeldivad kohutavalt need hetked, kui ideid lihtsalt voolab ja voolab kokku, aga veel pole vaja nende hulgast valikut teha. Ma nii loodan, et valikute tegemiseni on veel tükk-tükk aega! Sest ma tahan ju kõike! Äkki on tõepoolest võimalik neid asju omavahel ühendada?! Minust ei saa kunagi ühelgi alal eksperti, that's for sure! Ja hetkel see tunne rõõmustab mind:) Sest vapustavaid asju on kohutavalt palju, ja ma tunnen, et ma ei suudaks lihtsalt neid kõik kõrvale jätta ja mööda ühte kitsast koridori käia. (Sorry, kui keegi end puudutatuna tunneb, igaühel on lihtsalt oma tee ja kõigile ühtmoodi ei sobi.)

Väikesed asjad loevad:) Ja Päike paistab!

Kommentaare ei ole: