laupäev, jaanuar 02, 2010

Jeerum, ma poleks arvanud, et ümberlülitamine korralikule argielule nii vaevaliselt võib minna...:S Peaks uurima, kas on olemas keskendumishäireid vähendavaid ravimeid:P Või noh, küllap on, aga et millised. Sobiks suurepäraselt, kui sihikindlus kõrvalnähtude nimekirjas leiduks... Praeguseni hüppavad mõtted pidevalt mõnda neist viimaste päevade vestlustest ja siis ongi meelest läinud, mis tegevus parasjagu käsil oli.

Olen suutnud läbi lugeda ühe peatüki, mis tähendab, et 13 on veel 'läbida', aga oi, mis aeg selle ühega juba läks... Samas tempos jätkates jõuan ehk alles suveks läbi kogu materjali. Minu võimetu ajukönn ei suuda ilma isiklikuma kontaktita ühtegi inforaasu säilitada, nii et otsin abi Wikilt ja eksin vahet pidamata Google Maps'i ära. Kasu on siiani olnud vaid nii palju, et olen jõudnud järeldusele, et kunagi võtan ma ette reisi, mille jooksul külastan kõiki neid umbes 30 Londonit, mis üle ilma laiali. Või siis näiteks teen võrdlused Euroopa ja Ameerika Birminghamist, Durhamist, Aberdeenist, Cornwallist, Manchesterist ja kõigist neist teistest, mida mõlemal pool asub (ja mõnda kohe mitu). Aga eks see võtaks vist sama kaua kui selle peatüki lugemine:P

Vääää! See automaatne järjekindlus, mida Cialdini just eriti positiivses valguses ei näita, võiks sellistel hetkedel appi tulla. Ma oleks väga tänulik.

Kommentaare ei ole: