neljapäev, detsember 10, 2009

neljapäev on trennipäev

Kuigi pikk seelik vist üldiselt jooksuriietuseks ei kvalifitseeru, on ikka selline tunne, et käisingi täna ainult jooksmas. Eriti uhke olen selle üle, et muu jooksmise vahel jõudsin ikkagi loengust ka läbi hüpata:) Kuigi olin suht plaaninud, et seekord jätan vahele. Aga mulle millegipärast meeldib viimasel ajal koolimajas käia. Tekitab tunde, et nii peabki:D Raamatukogud ka. Üritasin EHI raamatukogust ka vajalikke asju leida, aga lõpuks maandusin ikka akadeemilisse. Ja võtsin seekord oma kultuurantropoloogia jaoks eestikeelse variandi ka soomekeelse kõrvale:P Ja siis käisin kodust läbi, et tagasi minna ja üks raamat uuesti võtta, sest niisama käsitsi pikendada ei saanud. Inimeste jälgimisest nii palju, et kohvikuaknas olid mõned selle 10 minuti jooksul, mis mul möödumiste vahele jäi, asukohta vahetanud. Ja näitlejaid nägin ka paraja käputäie täna- keda lambipoes müüjaga arutamas, kuidas teatud lampi ümber teha, et peegli kohale sobiks, keda niisama jalutamas, keda kiirel kõnnil Solarisest möödumas, sigaret stiilselt näpus nagu eelnevatelgi kordadel;) Ja Gert Raudsepal on äge auto:)

Muust trallimisest palju kasu polnud ja ühtegi jõulukingitust mul jätkuvalt pole. Aga leidsin ühe mõnusa poe Narva mnt ja Pronksi tn nurgal (seal, kus enne vist diivaneid ja igasugu kiiksuga ja vingeid toole müüdi), kus müüdi mõnusaid isetehtud asju. Ja mõned ideejupid kogunesid ka, aga ma ikka loodan, et enne jõule tuleb AEG;)

Muide, eilne kokkusaamine kujunes küll väiksemaks ja vaiksemaks, kui eeldada oleks võinud, aga sellegipoolest oli mõnus. Vein ja seltskond ikkagi;) Oh, seda seltskonda jään ma vist alati taga nutma... Tänast kokkusaamist vist ei tule üldse, nii et ma lähen pildistan nüüd neid Rotermanni jõuluturuplatsist pilti. See nägi viimati pimedas võrratu välja, kuldseks spreitatud sandaalid jms kuuse all:D

Kui ma homme sisse magan, siis paluks mulle helistada. Nii umbes-täpselt 5.45 paiku. Aitäh. Ja tadaa.

Kommentaare ei ole: