reede, detsember 18, 2009

Je är очень glad

Mul kuidagi õnnestub ikka igasugu välismaalastega kokku põrgata. Aga mind üllatab tegelikult ühe teatud poe vabameelsus võtta endale müüja-konsultandiks eesti keelt mitteoskav siin vahetustudengina elektroonikat õppiv prantslane. Ok, kui mu inglise keel veel kohutavam oleks kui praegu, nii et ma temaga suheldud poleks saanud, siis leti taga istus ka eestlane, kes oleks sel juhul arvatavasti mängu tulnud, aga esimese hooga tuli just välismaalane uurima, ega mul abi pole vaja. Ja kuigi tema nahavärvist võis oletada, et suure tõenäosusega ta eestlane pole, siis ikkagi tuli see 'hey' üllatuslikult. Naljakas, et kõik kibelevad Maximatest venekeelseid müüjannakesi ära ajama, aga tegelikult on meil juba ka teistpidist trendi näha ja see ei pahanda kedagi. Kuigi ma ei usu, et eestis elavate inimeste hulgas arvuliselt väga palju vahet oleks selles, kui paljud mõistavad vene keelt ja kui paljud inglise keelt. Lihtsalt vanuseliselt on sihtrühmad erinevad. Hirm on ikka üks kummaline asi.

Heh, üritasin guugeldades midagi nende arvsuhete kohta leida, aga hoopis selline asi jäi ette:D

See on ka huvitav, kuidas kõik mu tuttavad iga natukese aja tagant oma plaane muudavad. Otsustusvõimetud tõmbavad vist teisi otsustusvõimetuid ligi:P Äraspidine füüsika.

Kohe-kohe on jõulud käes! Homme lähen oma sakslastega Vabaõhumuuseumisse jõuluküla kaema, ülehomme saab lennujaama ja teatrisse;) Tore ikka, et mõned plaanid lihtsalt on nii paigas, et neid ei anna enam muuta (või noh, väga äärmisel juhul vaid). Näis siis..

Hmm, Ryanair kohe teab, mida mulle jõuluks postkasti pista.. Kuigi ma ju lubasin, et ei ava ühtegi neist kirjadest:P

Kommentaare ei ole: