reede, september 17, 2010

Good Friday;)

No tere jälle! Mitte et mul muud teha poleks.. aga ma lihtsalt tahan mõned asjad välja elada!:)
Sain pangas käidud, ja kuigi mul seda õiget paberit siiani kolme järelpärimise ja lubamise peale saabunud pole, sain konto avatud maksuameti Interneti PINi kirjaga:) Jõudsin sinna vahemikus 12-2, ja mulle öeldi, et praegu nad uusi kontosid ei ava, kuna neid on vaid 2 tükki tööl (mida oli rohkem kui järjekorras inimesi, kellel neid vaja, aga...) :P Läksin siis vahepeal postkontorisse postal orderit tegema, et kursuse application ometi ära saata. See käis küll tsiuhti:) Varusin endale talvele mõeldes soojema jaki ja kampsuni ja kindad ja pidžaama. Ja siis tuli pähe, et kui pangale see aadressi "tõend" sobis, sobib ju raamatukogule kindlasti ka! Nii et nüüd on mul võimalik igasugu reisiraamatuid (Cornwalli vaatamisväärsused võtsin:)) ja keeleõpikuid laenutada (nii et lisaks sellele itaalia keele omale, mille eile ostsin, sain täna teise veel - lisaks selle otstarbele nägi ta kaas ka muhe välja) ja "Veronika decide di morire" kaasa võtta. Ja kui ma tahaks, siis saaks isegi näiteks süntesaatorit mängida ja oma salvestisi teha:) Muusika ja DVDde osa ma praegu väga põhjalikult ei uurinud, nagu ka ajakirjade, ajalehtede ja igasugu researchi materjalide arhiivi.. Keelevahetuse õhtute infoleht anti ka kaasa kohe:) Ainult et loomulikult eesti keelt seal ju pole, nii et...

Ainult paar asja jäi veel listist maha tõmbamata... ;)

Kommentaare ei ole: