laupäev, mai 22, 2010

sommartider hej hej sommartider......

Tallinn är den ovänligaste staden mot cyklister! Förut trodde jag det, men nu vet jag, för det var min första gång som en cyklist här idag.

Pardon my svenska:P Och de där fasliga felen! Ma jõudsin täna selleni, et kunagi olen ma pidanud seda keelt päris hästi oskama, kui vaadata, mida kõike ma lugenud, kirjutanud ja jutustanud(!:S) olen, aga nüüdseks olen praktiliselt alguses tagasi:( Ma tean, et tegelikult on ju kõikide asjadega (või noh, teadmistega:P) nii (et kui ei kasuta, tähendab pole mõtet oma kõvaketast koormata, nii et prügikast võtab endale. Ja siis kui oleks vaja, avastad, et tagavarakoopiat polegi), aga keelte puhul on seda lihtsalt kõige selgemini näha (mul).

Aga kummalisel kombel ei ole ma väga deprimerad:) Kanske därför att solen skiner:D Och så är det allt okej!:) Isegi mu praadimisest kipitav punane nahk ja rattasõidust tuikavad jalad-randmed-õlad-tagumik pole väga murettekitavad. Just nagu kõik need asjad, mida ma praeguseks teadma peaksin, ja kõik need, mis peaksin olema ära kirjutanud-lugenud. Nu har ja äntligen (egentligen;P) fått en biljett till London!! Mul käib vist kõik tagurpidi:P Sest noh, London-Dublin on olemas juba tükk aega, ja nüüd on vaja välja mõelda, kuidas ma Riiga (issand, on mu silmanägemisel midagi viga või ongi see sõna sellisel kujul väärakas?!) saan, aga kuna ütlesin ettenägelikult, et tahaks õhtusele lennule, siis peaks see utan problem minema. Ja loodetavasti on see tuhk ikka 28.juuniks kuhugi paigale jäänud:)
Hmm, ma loodan, et ma pakkisin selle isegi-sakslastele-keerulise Thomas Manni ikka Tartusse läinud asjade hulka, mitte K. keldrisse... sest äkki ma saaks ta Riias P.-le tagastada:) Oi, ja nüüd ma saan ju oma "tulevastele korterikaaslastele" välja pakkuda, et äkki nad tahaksid oma couchsurferitele mõeldud ala mulle kaheks kuuks välja üürida:D Btw, CS on wikis ka päris kobeda ala enda alla haaranud;)

Ja see tuli ka meelde, et väga tõenäoselt oleks P45 vaja kaasa võtta.. aga esiteks, kas ma ikka sain ta kätte lõpuks? Ja teiseks, kui sain ja ta seisis selles kollases kastikeses pruuni kapi all, siis kas mul oli nii palju taipu, et see koos PPSN paberite jms kaasa võtta, kui sortisin välja, mida võiks vaja minna...

Kommentaare ei ole: