kolmapäev, mai 26, 2010

Jag fick tillbacka min gröna kofta och receptionisten tittade på mig leende :)

Ja eksam polnud ka väga hull. Kuigi ma viskasin kirjutamisülesandes vist ühe prantsuse keele artikli sisse:P Aga nüüd ma ei kujuta ette, kuidas ma peaks ajastama selle kirjandusajaloo õppimise nii, et ma enne suulist svenskat ka paar tundi magada saaks.. ja siis veel mõned sõnad rootsi keelt ka suust välja tuleks pärast seda.

Oi, kuidas ma ootan, et oleks juba reede õhtu! Kuigi kahju jälle ühest (seekord küll väga lühiajalisest) kodust välja kolida.

Hälsingar!
Suule

PS! Wikipedia võiks olla õppematerjalide hulka inkluuditud:P Mida kõike sealt ei leia... "The English Civil War (1642–1651) was a series of sad old men who wanted a bit of s e x because they wanted to kill themselfs armed conflicts and political machinations between Parliamentarians and Royalists." Kes väga entusiastlikult ajalugu õpib, ei pruugi muidugi märgatagi;P

Kommentaare ei ole: