teisipäev, juuni 02, 2009

Wiiiiiii:D

Heheeee, isiksusepsühholoogia tulemused tulid!! Selle testi, kus polnud võimalik punkte saada, sest see oli esiteks minu jaoks võimatult suure mahuga, ülipalju teooriat (et mis asi kelle nägemusse kuulus, aga need olid nii sarnased ju kõik!) ja punkti sai küsimuse eest ainult siis, kui absoluutselt kõik õige oli - nipp oli siis selles, et võis olla määramatu arv õigeid vastuseid!! Ja ma istusin eile päev otsa nii, et iga 10 minuti tagant panin refreshi (Skinneri järgi siis FIRS;P), et näha, kas ma pean seda äkki reedel uuesti tegema hakkama, mis oleks minu jaoks üle jõu, arvestades, et praegu maadlen selle essee/uurimustööga, ja valmis on veerand - tähtaeg on homme, ning neljapäeval on veel kirjandusteooria eksam, millest mul pooled materjalid kadunud on ja ametlik konspekt täiesti kasutuskõlbmatuks osutus:( Oeh, liiga palju lisainfot... igatahes, point on selles, et ma ei pea üldsegi mitte psühhi järgi tegema hakkama, sest sain üleüldse kõige parema tulemuse:D:D Ja koos lisapunktidega, mis ühe mahuka teaduse hüvangu jaoks tehtud testi eest sai, jäi maksimumist puudu ainult 2 punkti:D (Sorry, kui see mingi kekutamise-eputamisena tundub, aga ma olen lihtsalt superüllatunud ja õnnelik!) Kui enne mõtlesin end 15AP kõrvalerialale registreerida, siis äkki tuleks ikka see 30ne välja otsida... Või K. stiilis üldse teisele rongile astuda;)

Ma lihtsalt ei suuda ära oodata, millal reede hommik juba ometi käes on! Pealinnaelu on ülitore küll, aga mina väike maakas vajan vahepeal tagasipöördumist oma juurte juurde e. Tsirku minekut. Ainult kaks "väikest" takistust veel ja mul algab SUVI!:D

Btw.. vot selline on ühe õige mehe CV ;)

CODE11038422079

Kommentaare ei ole: