neljapäev, juuni 11, 2009

palun

Ma viskasin praegu tühja ploomimahlapaki oma voodil istudes ilusa ümara kaarega otse prügikasti:D Tuli tahtmine sellest kellelegi teada anda, aga vaevalt mõni normaalne inimene selles ajavööndis mind väga kuulda tahaks:P Ja isegi need kaks tundi taga olevad magavad juba mitu tundi õilsat und.

Mul tuli meelde, et mu arvutikene elab juba üle aasta vales ajavööndis. Eks sellepärast tulevad postitustele vist ka valed kellaajad (kuigi ma polegi kontrollinud, kui aus olla).

Igatahes, ma olen täna lihtsalt väga elevil ja hüppan siin ümisedes ringi. Ma nii looooodan, et miski ei riku seda ära. Reede õhtul teen "ametliku" ettekande, et mis ja kus ja millal.

Ja oi, kuidas mulle mu voodi täna meeldib:D Kõik need prinditud kaardid ja kalendrid ja päevasest tegutsemisest vedelema jäänud cd'de hunnikud, teisel pool Csikzentmihalyi "Kulgemise" ja Lehtsaare "Suhtlemiskonflikti psühholoogia" vahel Evelyn Waugh oma "Allakäigu ja langusega", naabriteks Top 10 Dublinist ja National Geographicu kunagisest vettimisest lookas "Ireland"... Nimekirju ei saa ka muidugi ära unustada ja siis mu tähtsat noolekestega paberit:)


Ohhhh!!:)


Have you gone completely mad??!! - Oh yes!


Mitte et ma neid asju muudmoodi kui naljaga vaataks, aga mõnikord lihtsalt on sobivad..
Today's fortune: To know the road ahead, ask those coming back.

Kommentaare ei ole: