teisipäev, mai 19, 2009

leiunurk

Ma praegu mõtlesin, et kas on väga vahet sõnadel uppunud ja joobes/purjus, kui teemaks on muusika.. Olen täiesti kuskil "ära" lainel. Eile käisin veel kontserdil ka, mis aitas kaasa sellele, et olen nüüd järjekordselt absoluutselt keskendumisvõimetu, kui asi puudutab eksamiteks õppimist, ja kuulan netist mingeid vapustavaid viiulipalu ja ... Kontsert, muide, oli väga hea. Ainult laulmist oleks võinud (tunduvalt) vähem olla:P

Kuna eilse ladina keele teksti tõlkisin väljas lösutades, ja lisaks täitsin veel kolmveerand kohutavalt mahukast isiksusepsühholoogias jagatud testikomplektist (mis pole mitte suvaliste tudengite bakatöödel abiks, vaid ikka päriselt teaduse hüvanguks), siis nüüd on mu turi sama punane kui kardin mu laes..

Kui veel testidest rääkida, siis ootan kannatamatult selle EMTA muusikapsühholoogia tudengi tehtud testi tulemusi, millest selguvad nö järgmise taseme testile sobivad inimesed. Ma tahan, et minu aju ka masinasse pistetakse!! :P Ja siis muusikat kuulama pannakse, et uurida, mis alad täpselt millele reageerivad jms. Kusjuures, Sassa loengus tegi ta selle testi reedel, eksole, ning eile pärast kontserti "tšaitama" minnes nägin ma seda mu.psh tudengit läbi akna siinsamas nurgapealses kohvikus istumas ja tekkis kohutav tahtmine selle uuringu kohta igasugu asju küsima minna (aga noh, kohe näha, kes meist siin Maslow ennast teostavast inimesest veel väääga kaugel on, nii et..see temp jäi tegemata). Tüütasin siis teisi oma vaimustusega sellest uuringust ja arvake ära, kes täna SPsse tuli..?!:D Nii et A.-M. sai ka seda testi täita.

Siin on jälle külm.

Olen suht stressed out oma suutmatuse pärast välja mõelda, kuidas on võimalik ühildada kõik plaanid ja olemasolevad kohustused. Piletid oleks vaja kohe-kohe ära osta, aga enne pean teadma, kuhu üldse sõidan. Ja seda ei saa enne teada, kui ühele ankeedile vastus tuleb. Aga seda ei saa tulla, kui ankeet saadetud pole. Ja toda ei saa saata, kui ei tea, millal minna saan ja mis ajal tagasi olema pean. Ja siis veel sama suletud ring NI numbriga. Ja kas mu keeletase selleks otstarbeks üldse piisav oleks, pole üldsegi nii kindel, kui mõni üritab mulle pähe taguda. Aga õnneks poleks sõit nagunii eriti kaugele või tundmatusse "auku", nii et tagatipuks võin ka niisama kondama minna, kui midagi lõpuks ikkagi välja ei tule. Kuigi esialgne variant oleks peaaegu et unistus (unustage nüüd korraks see jutt, mille ma kunagi kirjutasin unistuste puudumisest, onju).

Kirjadele vastamisega tegelen eeem.... alates 3.juunist vast.

Mul on hirmus tahtmine lähiajal tööl olla. See on nagu vajadus. Kas just suhtlemisvajadus, aga... Neljapäevast ma polegi rääkinud, aga detailne kirjeldus läheks ka väga pikaks. Igatahes oli üks imetore õhtu (kui SY jama välja arvata) :D Üks harukordne "välismaalasest" pikajutuline klient oli ka;) Ja M. viimast tööpäeva (nii kurb kui see ka poleks, on esimene meist läinud) sai ka vastavalt tähistatud :) Liitrite kaupa sooja vee joomisest oli tolku ainult nii palju, et hääl kadus ära alles tänase külma tõttu.

...tell me when ... I am losing my mind... Ideaalne aeglane valss, mis sest, et häid jõule soovib.

Nagu näha, kaldun ma kuidagi väga oma erialast kõrvale. Ei teagi, mis selles suhtes ette võtta...

Kommentaare ei ole: