esmaspäev, mai 11, 2009

dash

Ma kirjutasin siin eile hommikul pika sissekande valmis, aga teatud isiklikel põhjustel läks see lõpuks väga teoreetiliseks, nii et jäi avalikustamata (nagu umbes pooled mu 'sissekannetest'..). Pole teil vaja lugeda mingitest geniaalsetest välismaa psühholoogiameestest, kes Tulvingu õpilased olid ja lihtsalt tema konverentsi pärast Eestiski käisid. Õigemini, mu kirjutis polnud mitte nendest, vaid ideedest, millega nad lagedale tulid ja mis minu mõttemaailmaga hästi ühildusid. Ja nii edasi..

Aga tegelikult käisime A-M'ga eile õhtul teatris:D Mina, kes ma olen siin teatrite keskel elades täielikult kultuurivõhikuks muutunud, jõudsin ka lõpuks kummitust vaatama! Väga hea muusikaline külg oli! Ideid ka nagu leidus kohati, kohati aga kiskus venivaks, sest pausid ei kandnud ja pinget neis enamasti polnud. Aga mõni andekam on nüüd kahe selle kursuse esitatud etenduse põhjal juba minu jaoks eristunud:)
Pärast etendust jalutasime küll igasuguste ringidega ja aeglustades kodu poole, aga ikka oli kodu liiga lähedal, et jutt enne päralejõudmist otsa saaks, nii et jäime Jajaa ees liiklusmärki piirama. Ja u poole tunni pärast möödus meist M.'i korterinaaber T., kes ei osanud oma ootamatult sülle kukkunud vaba õhtupoolikuga midagi peale hakata ja lonkis linna mööda ringi. Nii et jätkasime juttu juba kolmekesi. Ja siis kui minul jalad seismisest juba kangeks läksid, nii et liiklusmärgi põndakale istusin, mõtlesime, et läheks hoopis nurgapealsesse mõnusasse Revalisse, aga seda pandi just kinni, nii et läksime mujale. Ja kui pool maailma oli läbi arutatud, torkisin ma A.-M. klaverit mängima (T. korterinaabril on süntekas ja me elame kõik 3 minuti raadiuses;)) ja nüüd ma kuulan ühte tema kirjutatud kohutavalt head klaveripala, mille ta suure lunimise peale mulle saatis:D Tahaks hirmsasti seda siia üles panna, aga ilma luba küsimata ei ole kena seda teha (ja seadus ei luba ka).
Igatahes, me läksime kella seitsmeks teatrisse ja koju jõudsime alles öösel:P

Peamised missioonid järgmiseks semestriks:
* otsida endale tantsuvõimalus ja partner (eilne oli päris hea algus juba tegelt;))
* sebida mingi trummikursus algajatele
* leida keegi, kes isegi minusuguse viisi pidama paneks

Hakkan nüüd "Karupoeg Puhhi" ladina keelest eesti keelde tõlkima:D
Loodan, et süntaksisse homme sisse ei maga.. terminoloogia test oleks vaja õigel ajal ära teha, et säiliks lootus ilma eksamit tegemata läbi saada.

Kommentaare ei ole: