neljapäev, märts 12, 2009

lady in red

Tean, et pole juba ammu-ammu midagi hingele kirjutanud. Võimalik, et siia on üles saanud üldse vaid 2-3 lõigukest, mis polnud tegelikult kellegi silmadele mõeldud. Igatahes, vahel on tahtmine. Ja tunne, et tuleks ka midagi, aga mida ei ole - aega loomulikult. Kuigi võiks ju jälle mõne öö arvelt võtta, aga kui arvestan, et alles see oli, kui nii sai tehtud (asja pärast) ja kohe tuleb jälle mitmepäevak, kui nii tegema peab..

Igatahes. Täna olin ma punane. Nii peast, pluusist kui kohati ka näost... Ja kuigi ainult ühel juhul kutsutigi mind otseselt 'lady in red'iks, siis teisel juhul tuli mu punasus teemaks ... noh, kes ei tea, mis selle laulu refräänis kaks järgmist sõna on, vaadaku järele. Mina hakkan igatahes teksti transkriptsiooni kirjutama nüüd.. Kuigi mõtted on mööda linna laiali.

Aaaga Teatud Inimene, kui Sa kogemata seda loed, ja oled vähegi tervise juures, et kirjutada vms, palun tee seda. Sest ma olen juba väga mures!

Kommentaare ei ole: