teisipäev, märts 03, 2009

Kurat, avastasin äsja, et 10 minutit tagasi algas minu asukohast 3 minuti kaugusel koolimajas üks tantsukursus (kuigi lubasin, et hakkan otsma alles siis, kui rajale tagasi olen saanud) ... Aga peaks vist otsima mingi pikaajalisema ja püsivama võimaluse nagunii, nii et hilisest avastamisest pole hullu. Pro-Am oleks muidugi väga arendav variant ;)
Avastasin veel, et olen juba kahed meistrivõistlused maha magada suutnud ja viimased toimuvad 21.märtsil, mis tähendab, et ka neid ei saa ma vaatama minna. Tore-tore. Kasu kui palju sellest Tallinnas elamisest;P

Kui eile öösel oli mul esimest korda tunne, et mis oleks, kui ei teekski koduseid ülesandeid ära ja veedaks tänase hommiku süntaksi ja ladina keele tundide asemel hoopis soojas voodis, siis suutsin selle tahtmise alla suruda ja sain omadega valmis nii, et mõned tunnid jäid lausa magamiseks üle. Täna oli olemine juba veits etem, kurtmine ikka ravib. Aga mingit pausi oleks küll hädasti vaja, sest motivatsioonivarusid ei suuda taastada isegi mitte apelsinid.

Kommentaare ei ole: