pühapäev, märts 15, 2009

...

"Slumdog Millionaire" sai küll väga teenimatult Oscareid. Või ei oska meie, matsid, sellist kõrget kunsti hinnata.. või äkki olime lihtsalt liiga väsinud. Igatahes kaks neljandikku magas pea terve filmi maha, kolmas neljandik tukkus vahelduva eduga viimase pooltunni jooksul, nii et pidi toibudes pidevalt ainukeselt jälgijalt küsima, mis toimus, ja tõdema, et ega tegevus selle ajaga palju edasi liikunud polnudki. Ja kui küsimused päriselt ka nii lihtsad oleks, siis võiks isegi miljonimängu minna:P Kes siis Aramist ei teaks!

Täna oli teine uisutund, mis tänu nahkuiskudele tunduvalt mõnusam tundus. Pidurdamine on mul jätkuvalt kõige nõrgem külg, hüpata (seda eriti algajate hüpet ainult muidugi) ja ühel jalal kükakil libiseda võin küll...

Mu sakslannast korterinaaber koputas natuke aega tagasi mu uksele, ja ütles, et ta sõidab JUBA järgmisel nädalalõpul tagasi koju, et juhul kui me ei kohtu vahepeal, siis... :( Nii kahju, me oleme kogu aeg mõlemad oma asjadega nii tegevuses olnud, et pole veel tuttavaks saanudki, ja juba ta lähebki. Igatahes pidavat ta suvel Eestisse külla tulema ja kutsus mind endale külla ja.. et meilime siis:)
Oh mind välismaalastemaniakki küll! Kõik peavad mind juba imelikuks. Aga mis ma teha saan, et mul nendega hoopis lihtsam (ja tihti meeldivam) suhelda on?! Sest ega asi pole ju otseselt selles, et nad välismaalased on (või et eestlased ei ole), vaid et nende huvid, arusaamad, empaatilisuse tase jms minu omadega klapivad. Ja eks eestlaste puhul ole raskendavaks asjaoluks suhtluse alustamisel ka see, et neilt on tobe küsida, kust nad pärit on... :P

Ometi vahetus mind mitu päeva kummitanud "Upside down" "Rootless tree" vastu! Ja läpaka taustapildi vahetasin mõnede tungival soovil ära, aga seda olin ma niigi mõelnud juba mitu nädalat teha.

Kaksteistviisteistkaruviisteist. Te ei peagi aru saama.

Kommentaare ei ole: