teisipäev, detsember 30, 2008

jõul ja selle ümberkaudsed päevad

Nii, hakkabki aasta läbi saama. Nüüd siis pilte kogu aasta eest.

Jõulude jooksul sai natuke piparkooke tehtud, mida demonstreerib ka esimene pilt. Nii vägevad ei saanud kui Pärnu mnt asuvas galeriis, mida ma täna külastasin, aga ega me ei üritanud ka eriti... Kuna tuli välja, et mu Tallinna "köögi" ahi töötab küll, siis võin siin mõni öö proovida barbarissikomme sulatada ja piparkookidest päikesevarjutuse vahtimiseks prille(mitte et ma teaks kas või millal mõnda varjutust näha võib saada..) teha;)


Nagu alatine traditsioon ette näeb, käisime seekordki surnuaias. Lumega on ikka tunduvalt kenam kõiki neid küünlaid seal helendamas näha. Kuigi sel aastal polnud miinused sugugi 20 ligidal, oli ikkagi külm. Selle vastu ei saa.



Siis sai loomulikult palju kodus (siinkohal Tartu omas) oldud ja söödud ja söödud ja juttu aetud ja söödud ja veini joodud ja söödud ja söödud ja....
Õnneks kingituste kättesaamiseks väga palju pingutama ei pidanud, vanas eas tavaliselt lastakse ikka lohvamalt läbi:P Ja kuigi emme käskis selle pildi kiiremas korras maha võtta, siis mis tast enam.. Ja kes teda ikka näeb?! ;)





Aga Rõõmus tuli natsa rohkem keksida...













Kes luuletusi lugeda ei oska, see üritab Sannu jälgedes käia(mina pidin küll iga sammu eel hoogu võtma, aga...) ja saab ka kingi kätte;)



Ühel maal käidud, siis järgmisele. Seal kingitusi ei jagatub:P Hoopis tormis murdunud puid hakkisime ja võtsime veel mõne naabritele ettejäänu ka hõredamaks.
Ja pistsime lihtsalt potti. Sellesse samasse, kuhu me suvel pool maja ära "uputasime". Pärast olime mõnusalt lõkkelõhnalised ;)



Ja siis jõudis lõpuks kätte titavaatluspäev! Nende titade, kellele ma nüüd siis vanatädi tütar olen:D Väntsutajaid oli mitmeid..


Ja nõnda see suurem jõnglane siis piinleski mu käes. Ega emmet nähes kellegi teise süles olla ei taheta ju! Aga väänles, mis ta väänles, vähemalt maha kukkuda ma tal ei lasknud, hüppasin ühel jalal, et tal see ei õnnestuks:P



Issi-Taavi oma tita Arloga. Üritavad sama nägu teha:)
Silja on pisema tita endale haaranud. Täitsa ühte nägu ju:) Ma usun, et jõulupuhkuselt koos lapsega tagasi minnes ei saaks keegi aru, et midagi pole nagu õige:P

Lasse perepilt.
Eriti rahulik poisiklutt tundus:) Häält tegi vaid paar korda ja nii napilt, et ei pannud nagu tähelegi. See-eest pidavat emmel-issil öösel lõbus olema:P




Siin siis mõlemad jõmmid koos, üks oma emme süles tukkumas, teine sel päeval kohalviibinutest ealises mõttes neile kõige lähedasema isiku süles. Pikkusevahe oli ka minimaalne muidugi:P

Ma sain ka lõpuks kõige tillemat titat näppida:D Nii väikest polnud ma vist elu sees süles hoidnud (kui ehk välja arvata oletatavad korrad, kui ma nelja-aastasena venda väntsutasin, aga minu mälu seda ei tunnista)!

Ja jõmmid omavahel.












Minu kahepäevane internetiretk Tallinna osutus lõpuks jällegi tulutuks. Aga vähemalt ei kukkunud viimane leht mu potilillel küljest ära:D Ja tööle igatsesin ka niivõrd, et istun siin juba kolmandat tundi netis;)

Homme jälle Tartusse kaheks päevaks ja siis saab rahus oma rutiini(hehee:P) tagasi. Oma tuppa, (Tallinna) koju. Kummaline on päris kodus käies kõik asjad kaasa vedada ja pärast jälle tagasi. Kodu on vist ikka seal, kus su asjad:P Oleks ainult internet ka...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Running sneakers are the very lightweight footwear to assure Asics Onitsuka Tiger Shoesyou a very tireless and comfortable walk. These sneakers offer you excellent cushioning and provide you mid-foot support.Beats By Dr. Dre Headphones Its lightweight upper provide you breezy comfort. Carbon rubber outsole featured in these sneakers offers you exceptional traction.






Men are just passionate about these shoes mainly when coupled with jeans. Hogan Shoes SaleA couple of jeans with natural design can take on an utterly new gaze when worn with a cool sneaker.Hogan Shoes Sale Men's sneakers are also go excellent with informal. For those who take pleasure in wearing sneakers, there is truly no arguing the reality that sneakers are the essence of cool, as without risking ease the sneakers Franklin Marshall T-shirts
can be stylish at the matching time. The coolest sneakers are those which stay exact to one's own intelligence of statement and style. Whatsoever this might be, Abercrombie Fitch Salethere is definitely a sneaker to facilitate classify one's own individuality. Sneakers catch the great shape with the paramount features.Asics Tiger Shoes They are contrived with resources like canvas, leather and the fine suede. Franklin Marshall OnlineMainly, the canvas sneakers are prepared with the ecological resources. Sneaker shoes possess the love of the natives at all the ages and offer a variety to everyone, irrespective of the gender.