teisipäev, detsember 16, 2008

Ahhaaa

Wiiiihuu:) Arvake ära, mis täna toimus??! Kui kunagi eile öösel end lõpuks lugemislainele sain, venis see jälle suht hummikuni, nii et mõtlesin, kas tasubki enam magama minna, sest olen varemgi sellesse kaheksasesse loengusse sisse maganud. Aga täna ei saanud seda lubada, ikkagi viimane loeng ja suur test. Mis ei osutunudki eriti keeruliseks, nii et ma ei pidanudki sealt välja tormates otse kõrvalruumi suulisele eksamile hüppama, vaid sain ukse taga oma leedukast pinginaabri (Karolina, kes käib Prantsusmaal ülikoolis ja on nüüd Erasmusega siin) ja ühe kursaõega kokku ja ajasime veits juttu. Ja korraga tuli range ilmega suulise eksami õppejõud uksest välja ja palus meid klassi, kuigi meil oli veel 15 minutit eksami alguseni ja kolmas tüdruk ei pidanud üldse koos meiega sisse tulema, nii et olime kõik äärmiselt ehmunud olemisega. Ta andis meile viimased vaheeksamid üle vaatamiseks ja vedas siis näpuga oma märkmikus mööda minu hinneterida ja ütles karmi häälega: "Nii, Suule.... sa võid koju minna, häid jõule!". Ma ei saanud esialgu pihta, milles asi. Siis aga tuli välja, et sain niisama tööde ja loengutest osavõtu eest juba hinde kätte ja ei peagi suulist eksamit tegema!:D Minu esimene(võimalik, et ka viimane) päris eksamikaaluga A! :)
Kuidagi kahtlaselt lihtsalt käivad siin asjad. Arutasime seda Karolinaga ka, ta ütles, et Prantsusmaal küll sellist asja kunagi ei tehtaks. Ning cappuccinot juues ja tema itaalia keele teksti lugedes leppisime kokku, et lähme temaga kunagi Hispaaniasse trippima:)
Pärast teiste kursakaaslastega raamatukogus fonoloogia testiks valmistudes (või noh, juttu ajades, kui nüüd aus olla..) leidsime ka, et imelik, et mõned veel koguaeg kobisevad, et raske on:P
Ja tegelikult tuli just välja, et meil on täielik blokkarite kursus. Või noh, see pidutsejate pool võib-olla välja arvatud(neid ma ju ei kutsunud:P), aga teised... Saatsin u 15 inimesele meilid, et täna minnu töö juures alates 00.00st on istumine/pidu ja Alias ja lonks veini. Ja tuleb välja, et tulijaid on vast 2-3!! On see normaalne? Oleks tõesti, et meil on homseks midagi tähtsat teha vaja, aga pole absoluutselt mitte midagi! Ja et mõnel on neljapäeval valikaines töö... - see ka mõni põhjendus! Mul on ka, ja reedel samamoodi. Aga mis see üks väike pidu segab? Nii kaua kui öösel/hommikul enne kooli kaks tundi magada saab, on ju kõik korras!:) Või jah, võimalik, et mina olen lihtsalt see ainuke vastutustundetu siin.

Ja 88 ei ole võrdne 102,5'ga. Nii kehv ma nüüd matemaatikas ka pole.

Tundub, et tööl pole kõik ikka päris korras... Kõik asjad on otsas! Mis veinikoht see on, kui klaasiveinide valikust on pakkuda vaid üht punast, üht roosat ja kaht valget? Ja pudeliveinide riiulis laiutavad augud.. Ja see Kronjuvel, mille üle kuu aja tagasi ära ostsin, aga mis uuesti müüki pandi, on mul siiani kätte saamata! Eks ma võtan siis varsti midagi väärtuslikumat asemele ;)

Aga vähemalt on siin nüüd minu muusikat:D Ja teatud inimene, kellega me enne pidevalt muusikamaitse erinevuste pärast kraaklesime, ütles mulle ükskord kella nelja ajal minu muusika saatel Kriegeri peo järgset koristust tehes, et täitsa head lood on. Milline kompliment!:D Ja pärast reedest (tahan miskipärast koguaeg laupäevast kirjutada, kuigi tegelt olin laupäeval kella 9ks ikka kodus juba:P) staff party't ei julge vist keegi mu muusikamaitse (või selle piiratuse) kohta enam kobiseda, sest tantsitud sain ma küll kõigi (ka äärmiselt kohutavate) lugude järgi ;)

Avastasin, et varsti, kohe väga-väga varsti on jõulud käes! Nagu ikka, olen ma kingitustejahiga viimasele minutile jäänud. Ja ideedega on ka kitsikus sel aastal. Ja poodi jõudmise ajaga suht samamoodi.. Eks siis kõik saavad veinipudelid, kui meil ikka nii palju neid siin veel jagub:P

Koostasin ükspäev siin endale erinevaid liste. Saatmata kirjade listis on mõned nimed juba aprillist saati, mõned augustist, mõned tänasest. Aga kõigile oleks vastata vaja. Hmmm....

Täpselt nädala pärast olen arvatavasti juba Tartus. Esimene asi, mida teha kavatsen on kolmetunnine vanniskäik:) Mõne hea aastaid järjekorras seisnud raamatu võiks ka kaasa võtta. Tõotab tulla pikk puhkus väikese pühadevahelise Tallinnaskäiguga ja siis jaanuarist saab näiteks mõnusasti ajaloo tuupimisele keskenduda. Dublinisse ma vist kuu lõpus siiski ei jõua, kuigi vähemalt neli erinevat inimest on eri allikatest ka minekusoovi avaldanud. Aga sel aastaajal olen ma seal juba olnud... :P

Nii, saigi vist kõik. Kuidagi sisutühi ja vaid pidepunkte loopiv tuli. Ju ma ei oska enam pärast pikka blogimispuudulikku perioodi enam õigesti asja sisse minna. Ülemine lärmakas seltskond võib ka muidugi põhjus olla... Või üldse see, et ma ei saa ikkagi rahulikult oma voodi peal lösutada, vaid pean iga hetk valvsalt püsti kargama, kui keegi tuleb.

Aga jah, tsutsufrai praegu!

Kommentaare ei ole: