teisipäev, detsember 02, 2008

baaaa

Nonii, võtsin üle tüki aja endale netiaega, veetes selle töö juures, aga mitte tööl olles ;) Nädalalõpul olin muudkui hommikuni tööl ja paar valget tundi veetsin kummalgi päeval muuseumites, reedel Teatri- ja Muusikamuuseumis ja laupäeval Kumus. Veits vaheldust ka. Pühapäeval läksin tantsuvõistlusi vaatama, kus oli üllatavalt vähe publikut, aga ega mind see ei häirinud küll. Võrreldes Tartu spordihoonega on Saku Suurhall ikka tunduvalt mugavam küll, kui seljatugi on olemas, ei pane tähelegi, et oled juba näiteks viis tundi ühe koha peal nagu hüpnotiseeritult paigal istunud:p

Sel nädalal üritan kõiki asju veits vabamalt võtta. Pimedad ööd on ju juba ammugi käes, aga mina pole ninagi uksest välja pistnud! Eile õhtul käisin lõpuks Kosmoses filmi vaatamas, kahjuks osutus ajaraiskamiseks.. Aga kuna sain pärast seda siiski tänaseks vajaliku enam-vähem tehtud, siis ei viitsi põdeda ka:p Nii et kordan täna katset, seekord kohe kaks filmi järjest ja hoopiski Kumus. Seda ma parem ei ütle, kes muga kaasa tuleb :P

Kusjuures, sain lõpuks sotsiolingvistika vaheeksami tulemuse teada, ja ma ei kukkunud kaugeltki mitte läbi!:D Ja sellele review'le, mille kirjutamise järel ma siia väikse hädakisa sõnaraamatute (neti!!) puudumise tõttu kirjutasin, oli alla kirjutatud "Very good use of vocabulary". Hahahaa:D
Kusjuures avastasime A-M'ga (kursaõde, kellega vast kõige tihedamini suhtlen), et üks kõnealustest filmidest oli meil sama! Tuli kohe miskipärast see amišite juhtum meelde:P

Palun korraldage nüüd nii, et ma saaks neid tibatillukesi, kellele ma vanatädi tütar olen, ikka selle aasta jooksul näha ka!! Vanatädi tütar - milline meelitav nimetus, kas pole... ;)

Jooksen nüüd, olen juba jälle hiljaks jäämas. Aga see on väga minulik.

Kommentaare ei ole: