teisipäev, juuli 01, 2008

Et päästa maailm, pead sa vaid tantsima

Oleks see tõesti nii lihtne, siis ma muud ei teekski:) Aga on, kuidas on, hea idee sellegipoolest.

Tahaks lausa näha, kuidas see toimib. Kui see siis kunagi veel avatud on, kui ma kord jälle Londonisse jõuan, vaatan üle. Huvitav ainult, kuidas nad kontrollivad, kas on ikka tõepoolest ökolt kohale tuldud või eralimusiiniga kõrvaltänavasse pargitud..

Mul on homme pikendamatu raamatukogutähtaeg, aga tänaseks olin läbi vaadanud kuuest filmist ühe ning kahest 90-leheküljelisest filmiajakirjast vaid kümmekond lk. Tuleb tempot tõsta! Ja selleks tuli appi vennakese käest saadud programm, mis põhimõtteliselt pikendab mu tähtaega;)
Ajakirjad tuleb siiski läbi lapata:)

Kuna mul on see valgete ööde unetus peal, siis eile öösel neljatunnise lage imetleva voodislesimise katkestamiseks lugesin Joyce'i "Pagulased" lõpuks läbi. Muidu vedeles ja vedeles teine mul kapi otsas, ise õhuke nagu telekava. Ja tänase testi inglise keele osas kiideti Joyce'i biograafia autorit, kes olevat sellega elulookirjanduse kuivade faktide rittaladumise asemel uuele tasemele viinud.
Ja test kusjuures, oli mulle isiklikult lihtsam, kui see eelmise aasta oma, mis netis üleval on. Täitsa mõnus on vahelduseks matemaatikaülesandeid lahendada:P Ma küll olin arvestanud, et jätan selle osa tegemata, aga nii mõnigi oli täitsa tehtav. Kahju, et lõpus iga 5 minuti tagant ei hoiatatud, et aeg läbi hakkab saama, ma olin arvutisega ametis ja ei taibanudki enne, kui pastakad käest kästi panna, et tühjadesse kastidesse võiks ju suvaliselt riste tõmmata ;) Mitte et mul mingist kogemata teenitud punktist (või üldse kogu tulemusest) midagi kasu oleks...

Eile sain üle pika aja jälle Iirimaalt uudiseid. Muuhulgas tuleb välja, et meie majas pole enam alles mitte ühtegi minuaegset elanikku!

Ja sünnipäevalapselt ootan vastust!:)

Kommentaare ei ole: