teisipäev, veebruar 17, 2009

surprise-surprise:D

Hehee, mulle antakse reedel tasuta tekkel ;D Nii võib lausa tekkida tunne, nagu mu vaeva väärtustataks. Eriti tore, kui enne näed vaeva (ära) ja siis saad üllatusena teada, et selle eest võib midagi saada ka:)

Ülipika(ja -põneva:)) sotsiaalpsühholoogia ajal helistati mulle töölt kolm korda. Nagu pärast välja tuli, siis sellepärast, et tänane üritus jäi ära, ning lisatööjõudu pole ikka tarvis. Nii et sain minna koju ja ootamatult süllekukkunud lisaminutid panustasin supi keetmisesse. Te ei kujuta ette, milline mõnus tunne on üle pika aja täiesti segamatult ja rahmeldamata endale süüa teha!:D Ja supp sai hea, ei mäletagi, et ma üldse oleks viitsinud kunagi endale päris ise algusest lõpuni suppi keeta. Nädalavahetusel raamatupoodides lapatud kokaraamatutest nähtud nämmasused nakatasid vist kokkama:) Kuigi enamjaolt jäid mulle näppu kõiksugused šokolaaditeemalised raamatud, eri suurustes ja kaalukategooriates, mõni väljanägemiselt täpselt nagu šokolaad.
Ja kuskil sopikeses mõlgub mul ikka veel (jah, vaatamata sellele, et olen sel alal ka töötanud) idee oma šokolaadikohvikust.... Mida vanemaks saan, seda rohkem haagib ta külge erinevaid lisafunktsioone (enamus lõppudega '-teek'), aga ära ei kao. Ja puidust laetalad peavad olema!:)


Wau, täna on alles üllatuste päev... Mäletad, ma kirjutasin kunagi, et sain kummalise kirja Iiri maksuametilt? Umbes kuu aega tagasi. Saatsin neile vastuseks, et ma hea meelega ei helistaks, et ehk saavad nad mulle meili teel vähemalt öelda, mis probleemiks. Aga vastust ei tulnud ega tulnud. Vahepeal jõudsin selle üldse ära unustada ja vahepeal oli liiga kiire, et sellega tegeleda. Nii et saatsin nüüd u pool tundi tagasi sinna uue meili. Ja nalja tahad teada??! Sain just praegu vastuse:D Ütles, et ta on ikka veel tööl, aga tegeleb parasjagu mingi teise osakonna asjadega, aga vaatab minu case'i üle homme hommikul ja meilib siis, aga et mälu järgi (kammooooon!) olevat mul mingit tagastust oodata.

Kommentaare ei ole: