neljapäev, veebruar 26, 2009

porimatipäev

Aastaajad vahelduvad meil siin tõesti. Lausa iga päev. Eile oli täiesti kevad, täna hommikusel talvel lendlesid lumelahmakad ringi ja pärastlõunasel sügisel oli siuke löga alles, et seelikusabagi porine (ja mul polnud üldsegi pikk seelik ju!).

Nii et kui vaja mõne (")õnnetuma(") maa elanikule näidata, kuidas aastaring toimib (väikeste viperustega, st järjekorras talv-kevad-talv-sügis jne, ja suve pole üldse), siis saatke aga kõik siia. Ma pole juba mitu nädalat oma "külalistevoodit" ka kokku pakkinud, nii et isegi majutus oleks olemas:P

Olen jälle muutusi igatsevas meeleolus, kuigi päris rutiini ei taha tegelikult kuidagi tekkida. Sellegipoolest vahin korterikuulutusi, lennupileteid, võõramaapäraste toitude raamatuid... Millegipärast nägin unes, et lähen suvel üksi Pariisi tagasi. Huvitav, kas mulle lihavõtete ajal seal siis tõesti nii meeldiks.
Teisest küljest jälle tahaks päris oma kohta, kuhu kõiksugu patju ja raamatuid ja nõusid ja vaipu ja riiulikesi jms kokku koguda, ja kust ei peaks ära liikuma. Et saaks lihtsalt koolist/töölt tulla ja rahus padjahunnikus mõnuledes raamatut lugeda. Või hoopis sõbrad külla kutsuda ja veini kõrvale ahjukala küpsetada... :)

Ma tean, et ma olen seda arvatavasti juba kümneid kordi kõigile teile rääkinud ja ka siin kirjutanud, aga ju lööb siis kevadigatsus välja. Värvideigatsus ka.. miks muidu käib üks oranži peaga tüdruk punaste kinnaste, kollase salli, rohelise pluusi ja sinise seelikuga... ja ostab poest juurde apelsine-õunu-banaane, tomateid, salatit ja eri värvi paprikaid. Ja Narva maantee tahtsin ma eile värvida Burano või Athlone'i (kuna sellest netis õigeid pilte pole, siis värvilisuse mõttes panen siia ka Galway lingi) sarnaseks.

Lippan nüüd tööle. Seal peaks täna vähemalt värvikat seltskonda näha saama;)

Kommentaare ei ole: