teisipäev, jaanuar 20, 2009

Never let your schooling interfere with your education

Minu tänane päev on praktiliselt möödunud arvuti taga. Nagu ka palju eelmisi, aga nood... ei lähe arvesse. Tänane aga tõi palju põnevat. Ma nimelt sattusin (tänu Kellegi erialaotsingutele) igasuguste ülikoolide kodulehekülgedel surfama ja leidsin nii mõndagi, mis mulle väga huvi pakuks. Loomulikult pole Erasmusel kunagi õigete ülikoolidega lepinguid, ja ausalt öeldes on minu eriala lepinguülikoolide valik üldse niru (võiks ju arvata, et inglise keeles ikka midagi leiab, aga...). Nii et see kukkuv tähtaeg veebruaris mind vist (veel) ei mõjuta. Küll aga leidsin midagi, mis olekski nagu mulle mõeldud! Või "hädapärane".

'Kõigil EL ja Euroopa Majanduspiirkonna kodanikel on õigus kolida teise liikmesriiki elama, tööle või õppima.' Kas neid kolme korraga ei anna teha?:P Või vähemalt (viimast) kahtegi? Toredaid lauseid osatakse moodustada igatahes:D Kui ma oskaks, sii ütleks selle peale 'Rødgrød med fløde'...

Kui ma peaksin kunagi LAVi jõudma, siis vot selles rongis kavatsen ma ööbida! Nad võiks viisa ka ära kaotada ja juba ma elaksingi seal... :D

Praegu tuli tahtmine Rahvusraamatukogu kartuliputru, mida mulle just hiljuti tema headuse, üllatava olemasolu ja odavuse tõttu kiideti, sööma minna. Mis kell nad uksed avavad? Mul pole vist vaja enam eriti kaua oodata ;)



"If you talk to a man in a language he understands, that goes to his head. If you talk to him in his language, that goes to his heart." Nelson Mandela

Kommentaare ei ole: