teisipäev, jaanuar 27, 2009

Mu päev läks just rõõmsamaks ja selleks oli vaja vaid üht lühikest fraasi: "Teil on väga meeldiv teenindus siin!":D

Olen juba kahest alates tööl ning siiani on käinud ainult kaks paarikest, kelledest esimene juba lahkus. Siiani olid igasugu ülemused ja omanik jms ka siin, nii et pidin praktiliselt terve veiniriiuli ümber tõstma ja muid siukeseid asju tegema. Nagu ikka, kui rahvast pole. Aga nüüd on see mõnus põli, kui keegi ei kontrolli. Sest ega see ei tähenda ju kohe, et ma nüüd midagi ei teeks. Kuigi ausalt öeldes olen täna tõesti laisk. Eks vist režiim hakkab tunda andma:P

Tegin täna viimase (praeguseks) eksami ära. Poleks tegelikult pidanud, aga rahulolematus ja ambitsioon lõid välja. Oli ju ainult üks punkt normaalsest hindest puudu! Nüüd oleks muidugi nali, kui seekord F (või midagi ikka alla tolle, mis ma eelmine kord sain) tuleks.... :D Igatahes, eksam pidi algama kell 10. Ja kuna ma ärkasin eile teist päeva järjest alles kell 16 üles (hukkamõistu pole tarvis), nii et oli päris võimatu magama minna, nii et ma jätsin selle öö igaks juhuks vahele. Aga siis tuli välja, et kell 10 veel eksamile ei saanud... Passisin siis 12ni. Vahepeal helistasime tollele tädile, kelle korterit käisime laupäeva hommikul vaatamas, et me ikka ei võta seda. Ja siis veel paari kohta, et saaks vaatama minna. Nii et homme hommikul kell 10 ;) Oeh, ei jõua ära oodata, millal köögi saaks. Ma oleks täna pärast eksamit peaaegu ühe ahjuvormi ostnud, aga siis tuli meelde, et eks ma pean sellega ju pärast töölt koju ka tulema:P Nii et lõpuks ostsin niisama "lõunapausimoona".

There are nine million bicycles in Bejing.... just believe everything that I say...

Kui ma neljapäeval Tartusse jõuan, siis lähen ujuma. Massaaži võiks ka keegi teha. Ja vannis tahan ka liguneda tundide viisi, näiteks raamatut lugedes. Kolm päeva olevat siis veel ju VAHEAEG! ;)

Kommentaare ei ole: