neljapäev, mai 08, 2008

saaks

Eile sain ühe kivi pea kohalt eemaldatud. Ja niimoodi, et ei kukkunudki niidi lõikamisel piraki vastu pead;)

Teatriõhtu tundus olevat tugevama keskmise tasemega kui eelmiste aastate omad on olnud. Aga sellegipoolest midagi erakordset või meeldejäävat ei leidunud.
Mõni inimene oli mind nähes üllatunud:P

Täna tuli mul tahtmine tegutsema hakata. Mitte ses mõttes, et kohe pihta hakkaksin, vaid et pean üldises mõttes oma suunad paika sättima, sest vastasel juhul passin niisama toas ja vahin mõnda neist särisevatest ekraanidest.
Tahaks õmmelda ja värvidega plökerdada, raamatukogust hunniku filme-raamatuid võtta ja nende uued leiud üle vaadata (aga enne pean selgeks tegema, kus mu siinne raamatukogukaart on), ujumas tahaks käima hakata, ja jooksma ka (aga kuna ma viskasin enne ärasõitu vanad tossud minema, pean enne uued ostma, et seda teha saaks), Tallinnas ja Haapsalus on vaja ära käia, rootsi keele tahaks uuesti kätte võtta (ja vene keele lihtsalt peaks võtma, hispaania keel jääb unistuste tasemele vist), teatriskäimised tahaks tasa teha, maal vana maja ära lammutada, kodus oleks nii palju koristada ja ära visata vaja, Tuneesiasse või vähemalt kuhugi sinnakanti tahaks lennata (nad pakuvad nii odavaid lende: ainult 1990.-), Tartu tahaks korralikult üle vaadata(kuigi esmapilgul tundub, et siin pole väga palju muutunud ikkagi). Ja nii edasi.
Ja tantsida tahaks kohutavalt. Ma kohe tunnen, kuidas mu lihased poleks võimelised isegi 30 sekundit tantsuvõtet hoidma ja kõik kondid ragisevad pidevalt. Vanadus, mis muud! Aga vähemalt ma tunnen üle pika aja, et nii mõnedki punktid mu pikkadest tahtmistenimekirjadest on täiesti reaalselt teostatavad. Kui ma ainult kätte võtaksin ja end liigutaksin.

Nii, bussiajad ja e-mail kõigepealt siis..

1 kommentaar:

CM ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.