reede, mai 09, 2008

MOTT

Kuigi ma olen pärast viimast poolaastat harjunud oma lollust mitte nii kiivalt varjama, kui ma seda varem teha üritasin, ei ole ma siiski eriliselt vaimustunud nendest, kes oma lollust lausa demonstreerivad. Vaatan poole silmaga mingit filmi Kanal2'st. Ameerika oma (jah, ma tean, see seletab juba niigi kõik:P). Üks stseen, kus teistest märgatavalt parema välimusega mees tegevuse keskmes oli, hakkas mulle silma, kuna ta meenutas miskipärast "Komissar Rexi" ühte peremeest, seda ainukest ilusat muidugi;) Kontrollisin järele, ikkagi ei olnud seesama, kuigi samuti sakslane(kes oskab nii saksa, prantsuse, itaalia kui inglise keelt!). Aga mitte selles pole point. Ameeriklaste ületamatust tarkusest nüüd: 1. lennujaamas näidati hetkeks mehe passi, kus ma nägin kirjas olevat SOUMI FINLAND; 2. kuna mees ei pidavat inglise keelt rääkima, oli talle "soome" tõlk orgunnitud : nad rääkisid omavahel saksa keeles (kui mu kõrv just kitarrimängu ja jutuvada sees päriselt lolliks polnud läinud); 3. keegi geenius tegi väljapinnimise ajal oma arust vägevat nalja, nimetades seda "soomlast" IKEA-poisiks. Järeldus: ameeriklased on lollid:P

Kommentaare ei ole: