teisipäev, mai 20, 2008

pensioniikka jõudmisest

Mulle on juba mõnda aega üritatud selgeks teha, et kahekümnendatesse jõudmine on midagi kohutavat. Hetkel tundub mulle ainuke tõeliselt meelehärmitekitav asjaolu selle juures aga et ma pean vist sügisel oma sünnipäevaks midagi organiseerima hakkama...

Aga vaatamata meeldetuletustest paratamatule vananemisprotsessile olid mõlemad toimunud sünnipäevad väga toredad:D Küll äärmiselt erinevatel viisidel, aga sellegipoolest. Mõnikord on pool viis hommikul ikka veel mõnus seltskonnas viibida:)
Aga ma ei hakka seekord detailidesse laskuma. Oleks liiga pikk jutt ja sisaldaks liiga palju nimesid ja konfidentsiaalset infot;) Some other time!


Täna jäi samuti eksamiks õppimisel algus tegemata. Lugesin hoopis ühe raamatu läbi (kusjuures, nõustun üldjoontes lingis leiduvate kommentaaridega, ja ka mina arvasin näiteks paar nädalat tagasi, et autoriks on noormees). Ei olnud isegi hea, aga tuleb ju end noorautoritega ka kursis hoida. Sel aastal ta jagas oma teise romaaniga esikohta. Aga loetud raamatu vabanduseks võib öelda, et see oli 2004.aastal kirjutatud (ma ei teagi, kui noor autor tol hetkel oli, aga kindlasti tunduvalt noorem, kui mina, kellel mul midagi vastukaaluks panna pole, praegu olen, nii et pole mul mingit õigust kobiseda siin).
Vaatasin "Ohtliku lennu" eelmise hooaja viimase osa ka ära. Selle, kus minu rohelist selga võis näha;) Seebine krimka eesti moodi. Aga see viinamarjamahl, mille nad veiniks mängisid, oli küll käärinud või muidu imeliku maitsega, nii et pole ime, et ta inimesi imelikuks muutis:P

Sooja tahan!

Kommentaare ei ole: