teisipäev, oktoober 18, 2011

18

Ohmaitea.. Mis see küll on, et ma nii koba olen?! Kui ellu tahate jääda, siis ärge parem neljapäeval 14-14.45 Kristiine/Mustamäe/Stroomi/Kopli kandis liikuge.. Oleks on küll paka poiss, aga mu närvidest oleks kindlasti palju rohkem järele jäänud, kui ma Tartus need load kunagi ära teinud oleks.. Kus kogu linnas vaid üks selline ristmik on.

Homme lähen juhendajaga kokku saama. Eks näis, kas tuleb sealt suunast ka peapesu, või on mu idee enam-vähem asjalik.

Muide, tuli meelde, et kenasid saapaid meie maal vist müügil pole, enam-vähem rahuldavaid on 2 paari. Vähemalt neist 10-15 poest, kus ma käia jõudsin, jäi selline mulje. Peaks vist enda omadel augud ära lappima hoopis:P

Täna on 18.oktoober. Korjasin poes kilekotti täpselt 18 pisikest mandariini ja kogemata tuli kokku täpselt 1.000 kg. :D Palju õnne! Ja maitsevad nii nagu lapsepõlve päkapikumandariinid:)

Kommentaare ei ole: