neljapäev, aprill 02, 2009

Kevad

..on käes. Ma ei mäleta juba enam, kas kirjutasin siia ka, või ainult kuskil kirjas, et teisipäeval tundsin esimest korda tõesti Tartu-igatsust, kui pärast loengut tuli idee üle Toompea koju minna, ja mul tuli peaaegu Toomemäe selle asemel suust välja.. :P Ja kevadiselt toredaid ideid leidub seal ikka ka.

Aga tegelikult on Tallinnas ikka veel tore. Inimesed ikka annavad energiat:)
Täna oli kirjandusteoorias esimene eksamipool. Tegime eile õhtul-öösel K'ga minu põrandal väikse õppimisorgia, nagu "vanadel headel aegadel" gümnaasiumis enne kirjanduse suulisi arvestusi kuskil koridorinurgas materjali lihtsalt läbi arutades. Nii saab asi ikka palju selgemaks. Kahjuks polnud küll õppimisest mingit tolku, sest küsiti mingeid muid asju, aga vähemalt polnud aeg raisatud ja targemaks saime kindlasti:D Keegi teab, kuidas "Karate Kid"'i stiilis kretikust näidata?;) Või et daktüki saab meelde jätta kui "slow-quick-quick" ja mis asi on amphibrahh. Ja et soneti tavaline riimiskeem on kaks ABBA't ja kolm CD'd ;)
Ja kui vahepeal üle viskas, luges K. mulle kordagi minu poolt kasutamata Belgia kasutatud raamatupoest ostetud prantsusekeelsest kartulikokaraamatust retsepte ette:D

Ja koduteele jäi ette Kaubamaja, mille ees on praegu mingite kampaaniate raames igasugu Saaremaa lihatööstuse degusteerimislette jms ja Reval Cafe müüs igasugu pirukaid ja nämm-nämmi seal 5.- eest, nii et ma ostsin endale hunniku kirjusid koeri;)

Ja soovitus: "Let Stalk Strine" by Afferbeck Lauder ;)

Ja väga-väga vabandust, kelle kirjadele vastamata on.. Äkki täna öösel pärast tööd jõuan. Või homme pärast inventuuri ja enne loengut pausi ajal.. Sest loengust jooksen homme jälle tööle ja jään niigi u 8 minutit hiljaks. Aga kui siis ka ei ole vastatud, siis laupäeva hommikul ehk jõuan selleni.

Juuksurisse mõtlesin ka minna, aga mulle ei meeldi need "keti" omad. Ja siin läheduses enamasti vaid need ongi.. Kahju, et see üritus just 11.dal toimub, muidu saaks äkki mingi änksa soengu endale;) Kui ma ikka asjast õigesti aru sain, ja sinna põhimõtteliselt iga üle 170 cm'ne inimene kohale võib ronida..

Nädala pärast samal ajal võiks näiteks kuskil Montmartre'i hubases kohas Chablis'd juua...:D

Kommentaare ei ole: