reede, september 23, 2011

Die Geldbörse ist schwarz.

Ma poleks arvanud, et ma istun sellisel kellaajal öösel üleval ja kaagutan nagu kana neid livemocha.com kursuse fraase järele..:P Kuna ma ei ole eesti keeles r-hälvik, siis loomulikult ei oska ma seda saksa r-i hääldada, või noh mitte ühtegi neist variantidest, isegi mitte Austria oma, ja nüüdseks on sellest saanud väikestviisi foobia. Samuti ei ole ma siiani suutnud õppima kannatama, et s on hoopis zzzz (pole siis ime, et minult küsitakse, kas mu nimi on Zulu;)) . Ja niimoodi ongi siis selline lihtne lause, mis pealkirjas näha, täiesti ületamatu takistus. Ja ma piilusin tegelikult edasi järgmise lause juurde - seal oli see Geldbörse braun. Wii:D :P

Autosõidutunnis läks ka täna superhästi. Kui tunni alguses oli õpetaja valmis mu järmisel tunnik mõnda "põnevamasse" piirkonda viima, et ma ei peaks neljandat korda samu ringe küll ühtpidi ja siis teistpidi tuiama, siis tunni lõpuks leppisime kokku, et tuleme veelkord samasse kohta:P Minu graatsiline parempööre kitsale tänavale, kus vasakul nurgas laiutas mingi pikk-ap(erseline), lõppes õnnelikult pooleldi kõnniteel - vedas, et aed veits eemal oli, ja et jalakäijaid ei olnud parasjagu.. Ei tasu vist ikka esimese asjana hommikul sõitma minna.. enne võiks ikka itaalia keeles väikse äratuse teha:P Sest jah, kolmapäevane tund, mis itaalia keele ja trampoliini vahele jäi, oli kohe eriti muhe, nii et jätkus rohkem juttu kui tähelepanelikku paanitsemist ja polnud suuremaid ka probleeme.. Aga noh jah..

1 kommentaar:

cupcake ütles ...

dein Deutsch ist sehr gut! :)

Ü.